Hoe standaard luchtfilter op 19mm Dell’Orto monteren

Simoonve

New Member
Ik heb een Peugeot Speedfight 2 AC uit 2006

Heb laatst een nieuwe 70cc setup erop gezet met een stage 6 inlaatset en een 19mm stage 6 Dell’Orto racing carburateur.

Ik heb hierbij een powerfilter gekocht maar wil eigenlijk liever het standaard luchtfilter gebruiken, alleen die past niet op de 19mm carb.

Is er een manier waarop ik toch via wat gekloot het standaard luchtfilter erop kan krijgen?

Advertisement - register to remove this

Rekt.die slang naar je filter niet voldoende als.je hem ff in kokend water legt? Anders kun je vast wel ergens een stuk flexibele pijp of slang vandaan halen die wel past. Waar een wil is, is een weg

Welke slang naar het filter? Het filter zit meteen op de carburateur geklemd, en zit vast met een bout op het carter.

Die bout gaat met zo'n spruitstuk nooit meer passen. Het filter zelf past ook niet meer onder de schokbreker. En tenslotte wijst het inlaatspruitstuk en carb een hele andere kant op als origineel.

Welke slang naar het filter? Het filter zit meteen op de carburateur geklemd, en zit vast met een bout op het carter.

Die bout gaat met zo'n spruitstuk nooit meer passen. Het filter zelf past ook niet meer onder de schokbreker. En tenslotte wijst het inlaatspruitstuk en carb een hele andere kant op als origineel.
Is te merken dat ik lang niet aan.een Peuslow heb geknutseld, dacht dat dat net als bij Pia ofzo met een slang naar het filter ging.

Niks gezegd

Back