Hoe scooter terug?

Remon

:: JS-TUNING ::
Ik had een 2dehandse sonic gekocht om op te knappen, leuk ik hem gerepareert en ging naar een vriend rijden om hem in te rijden.

Toen ik bij hem wegging reed ik keurig 20 en stopte er een politie auto voor me pan. Ik moest me verzekering ect.. laten zien. Die had ik dus niet, omdat ik dat ding net had gerepareerd.
Ik moest dus mee naar het politie buraeu en ik moest me brommer achterlaten:(. Omdat ze d8en dat ie neit van mij is.

Nou komt de vraag, ik moet gaan bewijzen dat het mijn scooter is. Maar hoe kan ik dat nou doen zonder aankoopsbon of verzekeringspapieren:S. iemand suggesties?
 
Advertisement - register to remove this

neem contact op met de vorige eigenaar, misschien heeft die nog een (oud) verzekeringsbewijsje liggen, waar het framenr enz opstaat.

Probeer iig dmv van de vorige eigenaar te kunnen bewijzen dat jij hem (eerlijk) van hem hebt gekocht....!

PS... De politie kan zelf toch het framenummer checken, en als die niet gejat is, is er toch niks aan de hand (alleen boete van onverzekerd)
 
idd, dat d8 ik ook. maar dat is niet zo:S, ik meot kunnen bewijzen dat hij van mij is.

Weet trouwens iemand hoeveel de boete gaat kosten?
 
Ik ben nog geen 16 en reed pas geleden ff tanken werd ik aangehouden scooter zou eigenlijk in beslag worden genomen omdat ik een boete had voor rijden zonder verzekering, geen plaatjes, geen helm, rijden terwijl ik nog geen 16 was maar ze hebben me gemats ik kreeg aleen boete voor rijden terwijl ik nog geen 16 was eigenlijk 125 euro maar omdat ik nog 15 was 63 euro en de boete voor rijden zonder verzekerinfg werd beslist door de officier van justitie maar hij zei dat ik kon rekenen op een boete van 240 euro :S
 
hmm.. maak een soort fake koopcontract met iemand die je kent :)

en laat je ouders getuigen dat ie wel degelijk van jouw is
 
Back
Top