Hoe ontlucht je je remmen

Advertisement - register to remove this

Remvloeistof reservoir vol gooien.

Slangetje op de nippel doen en uiteinde in een fles hangen

Nippel losdraaien op remklauw

knijp je remhendel in, draai nippel dicht en laat je hendel los.

herhaal dit zo dat je reservoir 2x bijna leeg is dan is het wel goed.

LET OP dat je reservoir niet zo leeg is dat je lucht aanzuigt!!

TIP: doe het met ze 2en :)

veel suc6
 
jah dat is wel is zo, ik kreeg het achter ook niet voor mekaar. hij kan natuurlijk ook verstopt zitten ik zal het hele traject nagaan, en anders langs een motorzaakje gaan, die doen het zo voor je. mvg michael
 
jo_ho_69 said:
soms duurt het bij mij 5 min maar is ook es voorgekomen dat ik een uur bezig was om die kut rem te ontluchten maar je moet gewoon blijven pompen

Er zit geen terugslag klep in je rempompje dus je kan pompen voor je vaderland maar der zal dan niks uitkomen of zeer weinig
 
Ik heb het zo gedaan:

Rempompdeksel eraf, bakje onder je remklauw, ontluchtingsnippel openzetten.. En dan af en toe vloeistof in je reservoir gieten (anders komt er weer lucht bij)

Bij mij kwam de lucht er zo uit.. en na een half uurtje (of eerder) moet je je ontluchtingsnippel dichtdraaien, remvloeistof bijvullen en dan ff paar keer pompen en kijken of er druk is... Komt er geen druk dan weer bij het hierboven beschreven beginnen :)

1 Tip: heb geduld.. Bij mij duurde het zeker 3 kwartier..
 
jo_ho_69 said:
x8r super sport-- ik ben niet dom ik studeer toevallig voor automonteur met 5 to 60 min pompen in verband met wat tt 70cc hierboven zegt duhhhh

So what dat je automonteur ben dat ben ik ook :|

maar goed als je gaat lopen knijpen ben je idd fucking lang bezig had het niet gezien solly :*

mja lijkt me beter om gewoon ff te verversen kan zoizo geen kwaad en je bent er een stuk minder lang mee bezig :)
 
Back
Top