hoe moet ik mijn carburateur aansluiten?

Kpeeters

New Member
(speedfight 2 watergekoelt) (carburateur motoforce 17.5mm elektrische choke aansluitingen) heb ik laatst gekocht alleen weet niet waar ik benzine, olie moet aankoppelen. zou iemand mij hier mee kunnen helpen? alvast bedankt!! op de laatste foto zie je wat ik om het moment heb gedaan...

1704714770179.png1704714794744.png1704714815007.png1704714894188.png
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

sorry, wat wáár moet weet ik niet, maar ik weet wel dat je geen kabelklem om een slang hoeft te doen. een dun tie-wrapje moet genoeg zijn als je geen originele benzineslangklemmetjes hebt..:eek:
 
De koelvloeistof komt ergens vanuit je koel systeem dit is bij minarelli bijvoorbeeld vanaf je cilinderkop. Maar dit is niet nodig ik zou ze wel even netjes afdoppen.
En de vacuüm gaat naar je benzinekraan deze loopt alleen wanneer er een vacuüm is.
Maar als jij een andere kraan hebt is dit ook niet nodig en deze ook even netjes afdoppen.
 
De koelvloeistof komt ergens vanuit je koel systeem dit is bij minarelli bijvoorbeeld vanaf je cilinderkop. Maar dit is niet nodig ik zou ze wel even netjes afdoppen.
En de vacuüm gaat naar je benzinekraan deze loopt alleen wanneer er een vacuüm is.
Maar als jij een andere kraan hebt is dit ook niet nodig en deze ook even netjes afdoppen.
kan ik ook afdoppen met duct tape?
 
Nee ja, je dan ff een slokje bij de benzine doen, dan zal hij hooguit te rijk zijn. Maar dan smeer je wel. Of je houd m er ff langs totdat ie vol is dan weet je 1 dat ie het doet en 2 je smeert juist. Wel de benzine met 2% verrijken dan.
 
Back
Top