F FRATAM Well-Known Member 18 April 2002 #1 Hoe voer ik deze scooter iets op (bv 10 a 15 km p/u) zonder allerlei spruitstukken etc???? en zit er een begrenzer op die scooters?? zo ja zou ik die dan kunnen verwijderen ben niet echt thuis in scooters, maar 45 km p/u is me wat te weinig!! wie weet iets?? alvast bedankt!! Frank
Hoe voer ik deze scooter iets op (bv 10 a 15 km p/u) zonder allerlei spruitstukken etc???? en zit er een begrenzer op die scooters?? zo ja zou ik die dan kunnen verwijderen ben niet echt thuis in scooters, maar 45 km p/u is me wat te weinig!! wie weet iets?? alvast bedankt!! Frank
CrashPuppy Blikvanger 26 May 2008 #41 BojT said: waarom ga jij je gewoon ff niet vervelen en een topic van 2,5 JAAR nutteloos omhoog gaan zitten kicken met je loze reply :| Click to expand... Die laatste 2 hebben het record verbeterd :winner: Upvote 0 Downvote
BojT said: waarom ga jij je gewoon ff niet vervelen en een topic van 2,5 JAAR nutteloos omhoog gaan zitten kicken met je loze reply :| Click to expand... Die laatste 2 hebben het record verbeterd :winner:
Ramon Ferrari 26 May 2008 #42 eddomaster said: ik las net stukje over de variomoer los te halen, nah ik heb het met een luchttol gedaan werkte perfect, dag later kwam een vriend van me ook maar ff langs toen ie hem nie loskreeg Click to expand... Dit topic is 6 !!! jaar oud. Let toch eens op de datum. Daarnaast voegt je reply ook nog eens niets toe. Je hebt dus een warning te pakken. Close Upvote 0 Downvote
eddomaster said: ik las net stukje over de variomoer los te halen, nah ik heb het met een luchttol gedaan werkte perfect, dag later kwam een vriend van me ook maar ff langs toen ie hem nie loskreeg Click to expand... Dit topic is 6 !!! jaar oud. Let toch eens op de datum. Daarnaast voegt je reply ook nog eens niets toe. Je hebt dus een warning te pakken. Close