4slak2019 New Member 4 March 2025 #1 Ik heb denk ik een keer benzine gemorst over mn kappen heen, weet iemand hoe ik dit eraf krijg? Ik heb ook een foto als bijlage. Attachments Zip kappen.jpeg 161 KB · Views: 19
Ik heb denk ik een keer benzine gemorst over mn kappen heen, weet iemand hoe ik dit eraf krijg? Ik heb ook een foto als bijlage.
T Tim Ark Well-Known Member 4 March 2025 #2 Met een fijne polijstpasta. Zie carclean.com Upvote 0 Downvote
Brute-Force Black Bullet. 2.0 4 March 2025 #3 Tevens is het Beter kappen in de 2-K Blanke lak te spuiten ,die Benzinebestendig is .. Upvote 0 Downvote
gcs100 Well-Known Member 4 March 2025 #4 Tip: wanneer je in de toekomst weer brandstof morst, direct afnemen/schoonvegen/verwijderen met een (papieren)doek. Upvote 0 Downvote
Tip: wanneer je in de toekomst weer brandstof morst, direct afnemen/schoonvegen/verwijderen met een (papieren)doek.
4slak2019 New Member 6 March 2025 #5 gcs100 said: Tip: wanneer je in de toekomst weer brandstof morst, direct afnemen/schoonvegen/verwijderen met een (papieren)doek. Click to expand... Zal ik doen, alleen niet bij ieder tankstation hangt papier helaas. Post automatically merged: 6 March 2025 Tim Ark said: Met een fijne polijstpasta. Zie carclean.com Click to expand... Top dankjewel Upvote 0 Downvote
gcs100 said: Tip: wanneer je in de toekomst weer brandstof morst, direct afnemen/schoonvegen/verwijderen met een (papieren)doek. Click to expand... Zal ik doen, alleen niet bij ieder tankstation hangt papier helaas. Post automatically merged: 6 March 2025 Tim Ark said: Met een fijne polijstpasta. Zie carclean.com Click to expand... Top dankjewel