hoe koud is nos/nx !!

R3-Parts

R³-parts
hallo mede forum freaks


ik zit er aan te denken om nos/nx te koopen maar eerst wil ik wat weten hoe koud is nos nu eigenlijk ... heb al op veel sites gekeken maar kan niet vinden
wel dat erg koud is ...

maar wat ik er mee wil doen is dit !!

ik wil hem niet aansluiten op de motor maar ik wil een element maken tussen me koel slangen soort van aluminium buis 30 a 40 cm lang daar stroomt dan de vloeistof door heen en daar omheen zitte kanaaltjes waar de nos door spuit...

en dan nog vraagje ik heb een set gezien en die heet nos voor op je minibike

vrij kleine set je betaald er 250 euro voor dus zal geen wet systeem zijn maar dry want dat is ook wat ik nodig heb..

en dan nog de fles is vrij klein hoveel lbs weet ik niet hoelang doe ik er dan mee??

mensen die me kunnen helpen graag

MVG Robin
 
Advertisement - register to remove this

Misschien wat overdreven maar ik zou het iig niet riskeren, helemaal niet voor iets wat naar mijn mening niet gaat werken.
Ik ken de uitwerking van nos heb het namelijk al een paar keer ingeademt
en ik kon na een paar seconde echt niet meer normaal functioneren:D
 
aan het in ademen had ik nog niet eens gedacht de temp van me scooter is goed dus daar voor wou ik het niet doen +/-75 grade en heb het bekende bosh pompje ..

het leek me leuk om te proberen maar als ik het zo hoor :P

bedankt igg
 
Maar als het onder druk uit de fles gaat is het wel kouder als de omgevings temp. dus van vloeibaar naar gasvorm

Anders zou het toch totaal geen nut hebben om je intercooler er mee te koelen?!
 
Maar als het onder druk uit de fles gaat is het wel kouder als de omgevings temp. dus van vloeibaar naar gasvorm

Anders zou het toch totaal geen nut hebben om je intercooler er mee te koelen?!

Als het verdampt/kookt dan is de temp. rond de 90 graden C onder nul ja.

Ik ergerde me slechts aan de verwoording.
 
Back
Top