This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hoe kom je eraf???

R5 man

Well-Known Member
goedenavond

Hoe kom ik van me scooter af, hij staat al een tijd her en der op internet, maar hij is nog niet verkocht. Wt kan ik het beste doen?
Het ding weer std maken en dan nog es proberen? en dan wat znel spul verkopen.

Heeft iemand ervaring, want als ik het ding orgineel wil maken kost dat ook wat en dan is nog niet zeker of ik em verkoop.

bvd voor jullie hulp, medeleven en info:*

Bij meetings een te koop bordje erop, ergens op een mededeling bord op je school briefje hangen, scoot voor je huis zetten met te koop erop. Zo had ik vroeger een keer een fiets gehad en toen voor m'n huis gezet en diezelfde dag nog verkocht.

Gewoon goed aan de man brengen op deze manieren dus, er is vast wel iemand die wel jouw scoot wil in die status.

dat werkt met scooters niet denk ik.

Sowieso orgineel maken, alhoewel snelle onderdelen ook nog maar weinig opleveren.

Veel reageren op mensen die iets zoeken, en in je omgeving ook veel informeren of mensen een scooter willen, zo verkocht ik mijn vorige scooter aan het broertje van m'n huisgenoot.

Via internet gaat moeilijk, en de prijzen zijn laag...

succes

mja, het ding is niet helemaal meer org te maken, is wat aan verbouwd, maar motorisch wel misschien.

Is het verstandig een leeg carter compleet te maken, en zie monteren zodat ik het andere blok hou voor me volgende project? Moeilijk, want dan weet je nog niet of je er vanaf komt, die scooter.

een id om het ding bij een dealer te stallen?

Bij een dealer stallen is best een id ja. Daar komen zeker veel ppl en waarschijnlijk ook zat die 'm willen in jou staat.