B bartjuhmik Puch maxi 29 March 2010 #1 Nou heb ik een scooter gekocht!! iemand een idee wat ik eraan zou kunnen doen om hem mooier te maken en wat niet al te duur is?
Nou heb ik een scooter gekocht!! iemand een idee wat ik eraan zou kunnen doen om hem mooier te maken en wat niet al te duur is?
Melv16 Gewoon Melvin.. 30 March 2010 #2 Kijken of je heel die zilvere sticker met geel randje op de zijkapjes eraf kunt halen, denk dat die daar al een stuk van op knapt. Verder zal een goede poetsbeurt hem ook goed doen.
Kijken of je heel die zilvere sticker met geel randje op de zijkapjes eraf kunt halen, denk dat die daar al een stuk van op knapt. Verder zal een goede poetsbeurt hem ook goed doen.
B bartjuhmik Puch maxi 30 March 2010 #3 Nog meer tips om scooter mooier te maken!! Zelf spuiten ofzo?: zo ja welke kleuren dan.
4 491GT Well-Known Member 30 March 2010 #5 netjes origineel houden zeker de kappen. ik vind ze trouwens goed bij je zadel staan.
B bartjuhmik Puch maxi 30 March 2010 #6 Aleen de stikers er af halen! (van Maxx en die op voor spartbord?)