This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hoe kan dit? origi appie en sproier 86 nodog.

Status
Not open for further replies.

Teunios

Banned
Yo mense.
kheb nog en probleem maar da staat los van het sputteren van me scoot.
Dit probleem heb ik al sinds de begrenzer uit me luchtfilter is.
De sproeier,
ik checkte me boegie gister, en hijs hemaal wit.
IK heb zoveel sproeiers gehad, nu zit er 86 in :? maja de grote rede waaarom ik duit start is, als ik van mijn plaats wil komen met mijn scoot dan MOET ik choke. PERSE, anders komt hij bijna niet van zijn plaats. ben ik al aan het rijden, dan moet dat af en toe. wat is der aan de hand. kheb de search al gebruikt.

--> deze allemaal zonder met het resultaat hierboven gegeven
76,78,80,82,84,86

sproeiers gebruikt: 72 zat er in met de luchtfilter begrensd

Last edited:
Originally posted by area 51 shot
het is niet echt een begrenzer dus doe die er maar weer terug in.
en dan weer ff met die sproeiers proberen.

Laat die begrenzer er nou maar lekker uit, zonder dat ding kan je iets meer trekkracht creëeren.

Of je zuigt ergens valse lucht aan, of je luchtschoef staat veel te ver open.

hmmz inderdaaad, met dat buisje eruit constateer ik trekkracht. ik laat die er liever uit. en van die luchtschroef dat ga ik nu snel proberen. waar kan ik die eigenlijk vinden op de carb?.
please help. sorry voor ide vraag maar ik moet het weten ik vertrouw me dealer niet en me broer is nie thuis.

De stationairschoef zit ter hoogte van je gasnaald (en als je hieraan draait verandert het staionaire toerental ook veel), de luchtschoef zit hier vaak in de buurt.

jah, daar waren we al achter.

iemand nog een zinnige opmerking8P , zoals waar ik moet beginnen ? en de choke regelt die alleen de lucht, d8 het niet toch? niet dat ik het zo zeker beter weet maar ik d8 dat de choke meer regelde

Last edited:
IDD.

maar mijn sproeier te klein?
mijn bougie is nu wit en droog. dat duid inderdaad op te kleine sproeier
kheb alleen een ander bochtje!
en hijs nu nog te klein. wajow.
valse lucht denk ik of niet?
hoe kan ik daar achter komen en het opsporen:?

hand op het einde van je uitlaat houden en krijgen of ie afslaat..
zo niet -> valse lucht

eyh mensen, dit heeft waarscheinlijk zeer goed te maken met de andere topic die ik gemaakt heb in beginner's forum. start problem..NEED HELP. ik hoor gewoon valse lucht bij de carter. is dat denk ik weer ogespoord maar nu komt het kut werk, die pakking veranderen.

als je ilt lees het maar bij die andere thread, van start problem.

hehe dan word het keerringen vervangen

Originally posted by Ur AnUs
begin maar met 10 maten grotere sproeier. en hou op over een begrenser in je luchtfilter, dat heet gewoon een pijpie.

damn maat, heb je stront in je hoofd ofsow. dat heet WEL een begrenzer want het zorgt ervoor dat er kracht wordt ontnomen aan het blok, dus wel mooi een begrenzer. en een 10 maten grotere sproeier???|( aan wat heb jij gewerkt,de motoren van Boeing 747's ?? het probleem is al opgelost en het lag aan de krukas lagers. maarre jij wil er dus sproeier 96 in stoppen, veel suc6 8P

niet zeiken. mijn ex sr-www reed met 17.5mm en std onbegrensde pijp met 104 sproeier. ding was perfect afgesteld, geen valse lucht niks. maar wel een 104 sproeier 8P

Status
Not open for further replies.