This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe heet dit nr ? #4

Was een pittig ZOOITJE daar als ik het zo van jan en alleman hoorde.
(was er zelf niet bij)

Viel reuze mee, hadden die hekken daar niet neer moeten zetten, maar dat moest van de gemeente ofzo. Als ik die reacties op geenstijl lees moet ik echt huilen van het lachen, de conclusies die ze daar trekken

Viel reuze mee, hadden die hekken daar niet neer moeten zetten, maar dat moest van de gemeente ofzo. Als ik die reacties op geenstijl lees moet ik echt huilen van het lachen, de conclusies die ze daar trekken

Ik heb het niet over de reacties van GeenStijl hoor. Vrienden van me waren geweest en die zeiden dat het nogal chaotisch was bij de ingang

Ik heb het niet over de reacties van GeenStijl hoor. Vrienden van me waren geweest en die zeiden dat het nogal chaotisch was bij de ingang

Klopt wel een beetje (toen er "gestormd" werd :+), vond ik niet zo vreemd trouwens, werden allemaal mensen tegengehouden, terwijl er vrij grote delen waren waar het redelijk leeg was, vooral aan de kanten van de hekken. Als je daar dan zoveel mensen tegen gaat houden omdat het "vol" zit, is het toch wel vragen om "problemen". Voor zover je dit echt als een probleem wil bestempelen.

edit:
Voor zover ik het ervaren heb; was het rustig, tot ineens die groep door begon te drukken, en 3 minuten later was het weer rustig

Hoe heet dat nummer dat je hoort in de reclame van Time Warp op Discovery? Je ziet in het begin een exploderende pan.

Thanks, gevonden.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=IrTB-iiecqk"]YouTube - Radiohead - Street Spirit (Fade Out)[/ame]

Deze? Werd paar pagina's terug ook om gevraagd.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU"]YouTube - Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love (OFFICIAL VIDEO)[/ame]

zoek het volgende lied:

ik weet niet hoe hij helemaal gaat, maar hij begint iig met een vrolijk btje zomers fluitdeuntje, je hoort het ook reelmatig tijdens die tv serie Californication. geen zang zit er dus bij.

gaat zo: tu tudutu tu tu tutu tuuu

btje raar gezegd maar khoop dat iemand hem herkent

Aplus: Haha ik wist al voordat ik het typte dat er zo'n reactie ging komen, maarja fok het . Zit nu op school dus ga zelf ook wel ff op speurtocht