This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe heet dit nr ? #4

Niemand? Je hoort ook iedere keer een zeer hoge piep er doorheen waarna de melodie weer opnieuw begint. Echt een soort club mix. Heb een opname gemaakt maar je hoort er erg veel rotzooi door heen (gehamer etc van het opbouwen van de stands).

En nog weer even 1 als iemand die weet. Trance nummer die vandaag op slam fm was naar de most wanted top 5 om 5. Trance nummer met een vrouwen stem er door heen. Erg weinig tekst en 1 van de weinige dingen die ze zegt is: I need ya so give it to me. Zoiets was dat ongeveer.

Ik zoek het volgende nummer.

Het is al een aardig oud nummer, clip begint met een kerel in een cabrio door de woestijn.
Komt ie een bord car wash tegen, gaan 3 vrouwens zn car wassen, en gaat hij daarna zn auto nog een keer vies maken, en gaat ie nog een keer.

Ik weet welk nummer het is, maar kan er nu even niet op komen, is van dj.....

Zoekt een beetje een hip hop / r&b achtig nummer
Werd (vrijdag ochtend) vanochtend gedraaid tussen half 8 en 8 uur

Iets met
''nobody touches you baby'' oid erin

Iemand ?

ik zoek een heel bekend nummer maar ik weet gewoon niet hoe die heet.

het is een apres ski nummer en het gaat gewoon van heeeeeuu hooo hoo hoooooow haaaa haaa heee heee

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=KZ0peIBpXrw[/ame]

Vriendin van me zoekt een nummer, het is hardstyle volgens haar, hardcore kan ook wel denk ik, tekst is:

doom demolition and devastation these are the three....

Google wil me niet helpen... iemand een id ?

bedoel jij niet

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jKIErXuFJJA"]YouTube- Gramophonedzie - why don't you (Official video)[/ame]

?

Ik zoek:

- een hardstyle nummer
- regelmatig op real hardstyle radio
- alle tekst rijmt op elkaar
- eindigt op: 'And when the sun comes up, we're all gonna die!' waarbij alles na de komma een flink end gedistort word.

Iemand?

edit:
- het is een vrouwen stem

idd 2e link ben ik zelf ander forum

maar ik ga geen tracks googlen, dan youtube, en die kon niets vinden dus tja, en ik heb em alsnog dus tja +)