hoe hard rijd een sr50 zonder ring

Advertisement - register to remove this

Ik zou zeggen probeer het uit, dat is tog niet te zeggen, ligt aan zoveel dingen, als je het op de km precies wil weten...

Je eigen gewicht, bandenspanning, etc etc

Ik denk dat het rond de 70, 75 digitaal zal liggen.. (met uitlaat onbegrensd + EVT luchtfilter (maakt niet zo heel veel uit) denk ik...)

Originally posted by Typhoon 70cc
Ik zou zeggen probeer het uit, dat is tog niet te zeggen, ligt aan zoveel dingen, als je het op de km precies wil weten...

Je eigen gewicht, bandenspanning, etc etc

Ik denk dat het rond de 70, 75 digitaal zal liggen.. (met uitlaat onbegrensd + EVT luchtfilter (maakt niet zo heel veel uit) denk ik...)

waarom lachen ze me dan uit als ik zeg dat je zonder ring 75 rijd ?

Originally posted by sr50
dus digitaal hé

de rest is standaard.

als je je vario ring eruit haalt, ga je meestal op je tellertje rond de 60/70 elke teller is weer anders, maar digitaal, denk ik 55:)

maar zoals het al aangegeven word het is heel moeilijk zoiets te schatten, omdat elke scooter weer anders is

Originally posted by sr50
nee , gewoon sr.

blok weet ik niet , heb hem nog niet staan .

t is er een bouwjaar november 2002

Morini blokken werden toch maar 1 jaar gemaakt, als je bouwjaar 2000 hebt ofzo heb je toch morini? Snelheid verschilt in ieder geval wel tussen morini en mina hori.

Originally posted by TresurP
Morini blokken werden toch maar 1 jaar gemaakt, als je bouwjaar 2000 hebt ofzo heb je toch morini? Snelheid verschilt in ieder geval wel tussen morini en mina hori.

Wat voor blok moet het dan zijn? Dan zou het alleen een Di-tech kunnen wezen of een Morini. Heeft je scooter een kickstarter? Zo niet, dan is het een Di-tech en slijt de ring vanzelf. Heeft ie wel een kickstarter dan is het een Morini en ga je iets van 65 a 70 digi zonder ring.

Nee .. morini is voor SR vanaf 2000. Het kan dan zijn dat het een morini gewoon is (dus zonder ditech) of morini digitaal (ditech).

En hoe hard je zal gaan ligt aan jou gewicht, hoe goed of slecht je hem hebt ingereden etc..
Rond de 70 lijkt me wel redelijk.

Back