De fotos komen van marktplaats ,
dit is een foto van de band :
Op zich vind ik het wel leuke fietsen maar ik denk dat de kwaliteit niet echt denderend is.
Laatst zag ik er 1 staan met 500 nogwat kilometer waar al een trapper van af gebroken was,
1 rem kapot,en ook de band die kaal was achter.
Vooral die mechanische remmen met een kabel en remschijf die sommige modellen hebben zijn naar mijn idee niet veilig,
hydraulische remmen op zon fiets zijn eigenlijk wel echt nodig op zon fiets die al gauw 40 tot 50 kilo weegt.
De voorvork schijnt ook niet echt goed te zijn en kan beter ook vervangen worden voor een beter exemplaar dat rond de 150 Euro kost.
Leuke fietsen maar reken er nog maar 250 Euro extra aan goede remmen en voorvork bij , en wellicht nog een set extra nieuwe banden die niet zo super snel slijten.
Ik hou Marktplaats in de gaten om een goedkope te vinden met wat defecten en dan nieuwe onderdelen van goede kwaliteit er op te zetten,
dan valt de totaalprijs waarschijnlijk niet al te duur uit.
Misschien een leuk project voor de herfst er bij en nee hij word niet opgevoerd en blijft netjes op 25 km per uur staan.
25 is hard zat op zon ding zonder helm, vooral zonder de aanpassingen . Ik zou anderen sterk af raden om die dingen op te voeren aangezien het soms qua remmen niet echt veilig te doen is, of wie weet breekt er ineens iets af met zon snelheid met in het ergste geval de ( van zwakke kwaliteit ) voorvork die een tik kan krijgen als je met 45 een hard object in je weg te verduren krijgt. Als dan de voorvork een stuk in buigt kan je wel raden wat er met de wegligging gebeurt op dat moment.
Persoonlijk zou ik de voorvork, remmen, en ketting op zijn minst vervangen voor betere kwaliteit voor ik er op zou rijden zelfs tot 25 km per uur.