hoe duur is het om je velgen te laten spuiten?

AndroX

Big Pimpin'!!!!!!!!!!!!!!
en deze dingen
sc4.gif
(die zwarte dingen
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

voor 10.000 piek doe ik et voor je


GODVERDOMME SCHIJT MONGOOL DAT IS TOCH VOOR ELKE SPUITER ANDERS!
WE WETEN HIER EEN HOOP, MAAR WE ZIJN GEEN GODEN HOOR!!!!

&($a^@(&@!#&

en nee, me capslock blijft niet hangen
 
Het kan toch zijn dat iemand dat hier heeft laten doen kneuz! dan kan ik toch ongeveer inschatten wat iemand ervoor vraagt alsof die prijzen tering ver uit elkaar liggen van elkaar tjeez wat ben jij een kneuz! als je het niet weet antwoord dan gewoon niet mongooltje!
 
Eej donder nou op met deze onzin vragen, GA DAN NAAR EEN FUCKIN SPUITERIJ, of kijk in de goudengids en ga bellen!
Ben je te lui ofzo?

[This message has been edited by Prozhen (edited 27 May 2001).]
 
fuckman

antwoord niet als je niks te melden heb.

spuiters rekenen van 75 tot 300 piek per velg, specifieker kan ik niet zijn, daarvoor moet je bellen. reden, materiaal kosten verf enzo, en de staat dat jij de velg brengt
 
Originally posted by Freezerator:
fuckman

antwoord niet als je niks te melden heb.

spuiters rekenen van 75 tot 300 piek per velg, specifieker kan ik niet zijn, daarvoor moet je bellen. reden, materiaal kosten verf enzo, en de staat dat jij de velg brengt

DUS TOCH GEWOON ZELF BELLEN
 
Originally posted by AndroX:
dat weet je niet kan je toch ook andere bellen? en hoe weet je nou dat iemand nutteloze antwoorden geeft?

Omdat wij uit ervaring eten dat dealers uit hun nek lullen. Een spuiter noemt een prijs en daar moet je het voor doen, dasn ogal een verschil!

SvR
 
Originally posted by Freezerator:
fuckman

antwoord niet als je niks te melden heb.

spuiters rekenen van 75 tot 300 piek per velg, specifieker kan ik niet zijn, daarvoor moet je bellen. reden, materiaal kosten verf enzo, en de staat dat jij de velg brengt

thnx dat wou ik dus weten... Nu maar zelf bellen dan. Ik d8 gewoon dat er misschien een beetje vaste prijs voor was of dat er misschien mensen het hier hadden laten doen.
 
Back
Top