Hmmm... wat als je eracher komt dat je vader van 50 blowt? :D

Hmm ik heb ook nog een leuk verhaaltje..(Rolf weet wel waar ik het over heb :D).
Ik gaf tergelegenheid van mijn verjaardag een avondje karten(3 weken terug bijna).en wat ik krijg ik van sommige vrienden(eigenlijk moet ik ff foto's maken want het is echt maf idee)een zwart doosje met Privé erop ik doe dus open en de wietgeur komt me te gemoet hadden de leipo's ff voor €72,50 aan shit voor mij gehaald (verschillende soorten uiteraard)allemaal netjes gesorteerd in bakjes in dat doosje.oohja ik kreeg van andere lui ook nog een speciaal apparaat om makkelijk lange vloei te draaien en een verkruimelaar(ja echte vaktaal :D)nou dnek je nu is ie klaar neeh dus :D afgelopen weekend was die doos dus eindelijk leeg(ik had gezegd dat ik die doos zou opmaken en dan zou stoppen is dus gelukt in 2 weken met hulp van anderen he)
Dus gisteravond ff langs de Mac met vrienden en ik reed dus met iemand anders mee ,komen ze weer op het idee om langs de shop te gaan maaja ik was dus net gestopt alleen ik had geen keus omdat ik achterin zat geprakt(in een celica 2.0gti )maaja staan we daar voor de deur hebben ze beide nauwelijks geld meer :D en ik dus lekker onzinnig zeggen dat ik ook bijna nix meer had :D helaas hadden ze met door dus moest ik er toch weer aan geloven :| (ja ik kan geen ne zeggen slechte eigenschap)dus ik heb weer gefaald in mijn goede voornemen.
 
Back
Top