Het verstopen van Begrenzingen

Pronitro

Well-Known Member
Hello, ik heb juist op mijn brommer een toerenbegrenzer gezet, ik zou graag een knopje zetten of iets anders voor de begrenzer aan en af te zetten, de vraag is waar kan ik dat knopje (of iets anders) het beste verstoppen voor de police ik heb een Yamaha Aerox.

Grtz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

waarom verstoppen, als ze een vermoeden hebben nemen ze hem gewoon in beslag, kleden ze hem uit, en volgen gewoon da draad van de cdi, als daar niets aanhangt: ok. als daar dus een aftakking opzit en ze volgen deze komen ze zo uit aan je afstelling.

Groetjes
 
dat kapje met een slotje erin in je binnenkappen

Als je op je scooter zit recht naar beneden kijken.

Aja is niet slecht :) Bedankt
Ja dan pakken ze hem mee daar heb je gelijk in zouden ze mijn rijbewijs dan afpakken heb men voorlopig nog dus ja (woon wel in België) ? als ik zonder die toerenbegrenzer zou rijden rij ik 70 ofzo denk ik.
 
idd, die "boetes" in nederland zijn echt belachelijk laag :P
doe je 80 op de rollen, betaal je een kleine boete en geen verdere kloterij.
Hier in regio Kortrijk ben je vanaf 75+ op de rollen je brommer gewoon KWIJT + boete van minimum 1000 euro...
en ja, ze controleren regelmatig en hebben geen medelijden met je, ook al is het de eerste keer en ben je zéér vriendelijk, niks helpt.

dusja, je doet ofwel onder de 70 ofwel meteen 100 knallen en goed en behendig kunnen rijden :P

nja een goede plaats is ook gwn een knopje zoals dat van de eurobegrenzer in een schroefgat steken, zo lijkt het alleen alsof je een schroefje kwijt bent.
 
idd, die "boetes" in nederland zijn echt belachelijk laag :P
doe je 80 op de rollen, betaal je een kleine boete en geen verdere kloterij.
Hier in regio Kortrijk ben je vanaf 75+ op de rollen je brommer gewoon KWIJT + boete van minimum 1000 euro...
en ja, ze controleren regelmatig en hebben geen medelijden met je, ook al is het de eerste keer en ben je zéér vriendelijk, niks helpt.

dusja, je doet ofwel onder de 70 ofwel meteen 100 knallen en goed en behendig kunnen rijden :P

nja een goede plaats is ook gwn een knopje zoals dat van de eurobegrenzer in een schroefgat steken, zo lijkt het alleen alsof je een schroefje kwijt bent.

Ik ben in maart gepakt. Ik ging 80 met een yasuni r, 99 op de rollen, 8km/u correctie dat is dus nog zogezegd 91km/u. Brommer mag dus maximaal 45 + 8= 53km/u op de rollen. Als hij sneller gaat nemen ze hem mee. Ik moest 3 lessen volgen van 2u. Kosten voor het takelen, stallen en demonteren van de onderdelen(die je niet terug ziet) was €110.

Als je een begrenzer doet zorg er dan voor dat je het nauwelijks merkt en zeker geen magneet begrenzer want ze hebben zo'n stok waarmee ze rond je scooter gaan.
 
Ik ben in maart gepakt. Ik ging 80 met een yasuni r, 99 op de rollen, 8km/u correctie dat is dus nog zogezegd 91km/u. Brommer mag dus maximaal 45 + 8= 53km/u op de rollen. Als hij sneller gaat nemen ze hem mee. Ik moest 3 lessen volgen van 2u. Kosten voor het takelen, stallen en demonteren van de onderdelen(die je niet terug ziet) was €110.

boetes verschillen volledig per politiezone he.
En je boete moet waarschijnlijk nog komen. ;)

maar terug ontopic.
 
ONTOPIC!!!

-een drukschakelaartje halen (zon drukkertje uit een voetschakelaar van een lamp)
-gaatje in het pennetje boren
-schakelaar op een beugeltje achter je kappen monteren(ahter een schroef)
-clipje van schroef wegdoen
-dan kun je de schroef los in en uit schuiven
deze draai je 1 a 2 slagen in het knopje

-begrenser uit dan komt de schroef naar buiten
-druk je de schroef in dan staat de begrenser aan

heel erg stealth
 
Back
Top