This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Ik heb zo'n Harmony ONE, ook wel een prima ding imo.
Wel een gehijster om alles in te stellen, zodra het werkt is het prima.

Hij had het meer over zo'n ding als die van Johnny

Kheb er laatst nog 1 moeten bestellen op de zaak voor een klant, ik zal eens kijken welke dat ook alweer was.. had een 6" touch-screen waar hij ook echt alles mee kan bedienen, dus ook de luchtbehandeling in ze huis enzo...

maar kost wel handen vol met klauwen zo'n heel systeem :X

Er is al een tijdje niet gereageerd hier dus ik zal het even wat leven inblazen.

Ik heb dus Harman Kardon Home cinemaset gekocht, bestaande uit een AVR350 Receiver en een DVD29 speler en een speakerset uiteraard.
Nu staat het wel in een vrij gesloten kast waardoor het geheel best wel warm word, De dvd speler gaat dat ook ineens overslaan en haperen.
Nu heb ik gelezen dat meer mensen met deze speler dat probleem hebben maar kan dit nou echt door de warmte komen of zou een andere speler hier geen last van hebben?
De receiver blijft wel prima functioneren namelijk, kan het kwaad voor het spul als het erg warm word?
Ik heb er eigenlijk weinig tot geen ervaring mee.

Is niet bevorderlijk voor de apparatuur, zo'n gesloten kast. Ik zou een paar gaten in de achterkant maken en ervoor zorgen dat het niet stijf op elkaar staat.

Ja ik had dus gewoon 2 gaten van 70mm geboord en nu heb ik gewoon de hele achterkant opengezaagd zodat ie de lucht ergens kwijt kan.
En ipv van die HK dvd speler die toch al erg traag was, een Samsung BR speler gekocht.

Trial and error, DVD speler uit de kast halen en kijken of je het probleem dan nog steeds hebt.

Heeft iemand ervaring met een A2DP bluetooth dongle die aan een line-in van een versterker gekoppeld kan worden en waar vervolgens audio heen gestreamed kan worden? De bandbreedte is een beetje karig, maar voor de gemiddelde MP3 prima.

Ik zie wel erg veel dongles om een device bluetooth enabled te maken. Dus van MP3/CD naar computer oid. Andersom wat minder.

Status
Not open for further replies.