This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Alleen meer vermogen en nog een HDMI input meer d8 ik....Ik moet er nog een beetje mee spelen, heb m nu nog niet op HDMI enzo, kabels zijn besteld. En hij staat nu als stereo, moet nog kabels leggen voor rears en center.
 
Dacht het ook ja. Heb iig die auto-setup gedaan met die microfoon. Maar je kan zoveel verschillende luistermodes etc instellen, is lastig om te achterhalen wat nou het beste is. Heb hem nu volgens mij op pure audio staan, dan gaat er niks aan equalizers e.d. overheen.
 
Goede zaak inderdaad, correct.
Mijn reciever was er tijdens een aanbieding 100 (!!) euro goedkoper als de goedkoopste @ kieskeurig.

Er werkt trouwens een wat oudere man daar, die vooral in de high end staat, die kan zulke mooie verhalen vertellen van mannen die met hun vrouw erbij naar een setje van 45k luisteren :W
 
Zit er tegenwoordig geen learn functie meer op die dingen? Kan je in 10s alles bedienen. +ralf+
 


mijne, ook gescoord op ibood btw ... ingewikkeld ding, maar als je hem door hebt HEERLIJK... had altijd iets van 4/5 afstandbedieningen.
 
Stapte net binnen bij Foka, daar stond de 507 ook. Voor 279, collega heeft er gelijk 1 gekocht
 
kan dat eigenlijk ook bij mn harman kardon dingdong?

Met mijn HK ding kan je hem wel dingen "leren" wil alleen niet optimaal werken bij mij, zo kan ik geen P+ en P- doen bij mn tv (samsung) terwijl de rest wel werkt :s
 
Zo'n harmony is echt :W
Heb de Harmony 555. Vond ik gewoon de mooiste qua design en niet zo lomp groot

Je moet er ff aan wennen, maar alles werkt zo tering goed


50 tientjes geloof. En werkt als een idioot :W
 
Status
Not open for further replies.