Haagze sf2 said:Huis kopen op venezuela
en dan pas me nieuwe huis :X
Martin. said:Zijn waarschijnlijk de HD ready tv's die jij bedoelt.
DIe hebben geen native HD resolutie en dus bij lange na niet de kwaliteit van een "echte" HDTV...
Heb zelf nu weinig boeiends staan. 63cm Philips tv.
Van de zomer ga ik kijken voor een LCD tv + Bose 3-2-1 setje
[5th] klaas said:Klopt daar heb je nog een aparte "versterker" voor nodig om echt HD te krijgen
Venezuela hoop ik over een aantal jaar te kunnen gaan wonen x|#Bas said:Wat wil je vanuit Venuzuela doen dan ? Lijntje opzetten ofzo om je nieuwe huis te kopen ?
Haagze sf2 said:Venezuela verhaal.....
[5th] klaas said:setup
na mijn ongeluk van 3 jaar geleden ( waar bij ik ben aangereden op me scooter door een dame. ) heb ik best veel moeten opgeven, mijn opleiding voor 1 jaar, mijn knie die aan het slijten is, en ooit zal vervangen moeten worden na 3 jaar nog steeds fysio, enz we zijn dus bezig met een advocaat voor letsel schade en er is me al een leuk bedrag toegezegt <]JorneP said:Wat heb je gedaan dan dat je geld van de verzekering krijgt?
*Ik heb btw gewoon Philips TVtje @ slaapkamer, kijk alleen savonds tv.. en PS2
Ralf said:HD is high-defenition television...
Nu gebruikt heel nederland analoge PAL, 576 lijnen, 50hz lekker knipperend beeld, net als TL verlichting enzo....
Oud dus, HDTV heeft resolutie van minimaal 720 horizontale lijnen, of 1080, geen idee wat de europese standaard gaat worden. Wat icm met digitaal signaal resulteert in een veeeeeel betere beeldkwaliteit, in combinatie met gave dure LCD tvs natuurlijk.
Jammer is natuurlijk dat elke TV nog een analoge tuner heeft, en je dus een reciever/tuner voor elk toestel nodig hebt, zelfde met schotel...
Daniël. said:Zet je fotos even tussen ir ipv img
Kijkt wat makkelijker ..
Daniël. said:Maar is dan al wel verstandig om een LCD TV te kopen van ruim 1200/1500? Terwijl een breedbeeld "maar" 500/700 kost (82cm) en dus veel gunstiger voor je portemonnee is.