This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Heb hem even opgezocht.

Antenna Amplifier
FM / VHF / UHF
47-862 MHz
Impedance; 75 GAIN 2 * 18dB
Screening Factor; 75dB (470MHz)
Gain Control: 10 dB

230 V ~ 50 Hz
2,4w

ANT
TV1
TV2

te weinig decibel, ws een goedkoop modelletje?

http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=446

deze heb ik er bij m'n moeder thuis tussen zitten, het apparaatje monteren waar de kabel binnen komt en per 2 tv's een kabel maken zo heb ik het zitten, dat icm goede kabels en stekkers en splitters werkt dat bij ons perfect

kabels en aansluitrotzooi heb ik ook allemaal van hirschmann
 


Ik ga hier zitten als ik DVD'tje wil kijken. Relaxte hoekbank (foto is er vanaf genomen). En achter de bank staan ook nog 2 van die staande boxen.

Op mn eigen kamer kan ik al die zooi niet kwijt
 
muur gefreesd lennox?

wel erg vet die setup, ook dat minibar... hellemaal af

alleen kleur keuze muren vind ik niet geslaagd, zou persoonlijk een donker kleur nemen voor een ''thuis bios'' kijkt wat lekkerder weg...
 
Muur waar hij op hangt grenst aan de garage, dus daar is inderdaad gewoon in gehakt en netjes afgewerkt. Die kar met drank is toevallig hoor. Ik ga niet snel zitten zuipen in mn eentje daar . Dat van die kleur vd muren viel me pas op toen ik de foto bekeek en dan ben ik het met je eens.

Maar even voor de goede orde. Dit is dus van mn ouders he. Ik had alleen een DVD speler daar staan, omdat ik een grote LCD gewoon niet in mn kamer kwijt kan :+ . Mn pa is helemaal audio gek, dus die koopt vaak zat nieuwe tv en speakers enzo.

Binnen in de huiskamer hebben we nog een B&O staan, die is helemaal geil.
 

Wat heb ik verder dan nodig?
Ik heb zelf al wel een kabel (Waar niet zo`n verleng stukje tussen zit).

Volgens me vader heeft dat ding wel wat gekost, maar zie zo geen merk ofzo staan. Dus denk goedkoop geval dan idd.
 
* Jaloers op lennox zn setje * Ik heb nu SharpLCD 56(?) cm. Wil eigk wel groter en HD. weet nog niet wat en wil eerst mn huidige kwijt. was ook best aan de prijs.

Plaatje



Kabels ook in de muur, maakt het echt zoveel strakker imo
 
Last edited:
als jullie moeten kiezen tussen LG en Samsung wat doen jullie...

ik kan nu ongeveeer voor dezelfde prijs als een samsung 86 cm een LG 106cm krijgen (getallen kunnen wat cm verschillen, doe het nu ff uit het hoofd)
 
JP-Tuning,

even simpel beredeneerd:
Samsung 32" (82cm) = Prijs X
LG 42" (106cm) = ook Prijs X

Wat lijkt jou het meest gunstig kwa prijs kwaliteit verhouding? Als ik jou vertel dat een groter scherm over het algemeen vaak duurder is?

Persoonlijk heb ik mindere ervaringen met LG in de familie, kan productie serie geweest zijn. Heb je misschien een paar typenummers of afbeeldingen, zodat ik misschien wat meer advies kan geven?
 
Ik zou voor het design toch echt voor Samsung kiezen.

En de kabels in de muur ziet er echt goed uit zeg!
Denk dat ik dat ook ga doen, als zo ver is.
 
Is ook veel netter. Kleine moeite (stuk uithakken, pvc pijp erin, afstukken, kwasten, klaar), veel mooier uitzicht
 
De mijne komt op een de gips wand denk ik.
Dus achter de tv een gat, daar de kabels door en onderin ook weer een gat en vervolgens in een stekkerdoos ofzo.

Nog maar even over brainstormen als ik alles heb.

Eerst sparen voor een Cinema set
 
als jullie moeten kiezen tussen LG en Samsung wat doen jullie...

ik kan nu ongeveeer voor dezelfde prijs als een samsung 86 cm een LG 106cm krijgen (getallen kunnen wat cm verschillen, doe het nu ff uit het hoofd)

Zijn beide prima op 't gebied van LCD tv's Gewoon kiezen welke jou het meeste aanspreekt qua design, grootte en prijs..
 

graag meer advies, ik heb ze beide gezien en moet zeggen dat kwa desing de samsung 1 puntje voorsprong heeft. maar verder vind ik ook de LG erg mooi..

maar dit is wat ik heb kwa typenummer:

LG LCD 42LC2R

Samsung LE32N71B

ik kan ze krijgen met een leuke korting... dan komen ze beide op ongeveer dezelfde bedrag uit.
 
Wij hebben thuis LG, omdat mn vader daar zaken mee doet vanuit Z-Korea. Dus Ik vind de kwaliteit ook prima, blijft wel 1 van de goedkopere merken natuurlijk.

Enige wat ik vind is dat je er niet te dicht op moet zitten bij zo'n megascherm. Dan wordt je gek. (lelijke pixels), maar van een afstand is het prima. Weet niet of dat bij andere merken ook zo is.
 
De mijne komt op een de gips wand denk ik.
Dus achter de tv een gat, daar de kabels door en onderin ook weer een gat en vervolgens in een stekkerdoos ofzo.


Zorg er wel voor dat er een racheltje achter dat gips zit Daniel, anders lazert die tv er evenhard weer vanaf.
 
Status
Not open for further replies.