Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic

Status
Not open for further replies.
me achterkap van m'n buxy is bijna klaar



hij staat nu al in de spuitplamuur
(niet op foto)


@ mizzle
cockpitje ziet er goed uit man
 
p10100565un.jpg


2rxuu4m.jpg


2i08605.jpg


2ajb7a1.jpg
 
Krijg je de achterkappen die aan elkaar zitten er gewoon op? Of moet je drastische aanpassingen maken? Ben namelijk dat ook van plan maar moet het wel even weten, trouwens mijn achterkant wordt heel anders dus niet dat ik je na doe..:)

Ik vind wel dat je de maker van je kappen iets meer credits mag geven dan dat je nu doet. De helft van je posts komen over alsof je ZELF je kappen maakt, terwijl dat keihard gedaan wordt voor je. :)

Zjaaakie! +ralf+ Prachtig vakwerk jonge!
 
@ BojT: dank voor't compliment hoor:)

Ik doe het met plezier en krijg alle onkosten netjes vergoed. Daan komt zelf met het idee om de achterkappen 1 geheel te maken.
Persoonlijk vind ik het te lomp om de hele achterzijde zo vlak dicht te smeren zoals hier bij white racer het geval is. Maar dat is smaak!
Foto van de achterkappen van daan komt deze week vast nog wel maar we gaan daar eerst nog wat leuks op verzinnen:D

@ Robbert. : NRG roostertje staat leuk. aerox koplamp vind ik minder in het geheel passen ivm de hoekige vormen. Je hebt jezelf wel veel te doen gemaakt voor veel aan de zichtkant van de kappen te poly-en maar desondanks heb je dat toch wel netjes glad gekregen:W
 
@ Robbert. : NRG roostertje staat leuk. aerox koplamp vind ik minder in het geheel passen ivm de hoekige vormen. Je hebt jezelf wel veel te doen gemaakt voor veel aan de zichtkant van de kappen te poly-en maar desondanks heb je dat toch wel netjes glad gekregen:W
Bedankt :)
Klopt, ik heb mezelf idd wat te moeilijk gemaakt en niet bepaald op de juiste manier gedaan.. Maar zoveel keus had ik eigenlijk niet, aangezien ik de onderkant van een aerox-voorkap had gepakt en de ophangingspunten van de aerox-koplamp wou behouden. En zou ook behoorlijk slap worden aan de zijkanten denk ik :)

Maar wat jij hebt gedaan met die neos-voorkap is zeer netjes en op een betere manier gebeurd dan dat ik dat deed ;)
 
Persoonlijk vind ik het te lomp om de hele achterzijde zo vlak dicht te smeren zoals hier bij white racer het geval is. Maar dat is smaak!
Foto van de achterkappen van daan komt deze week vast nog wel maar we gaan daar eerst nog wat leuks op verzinnen:D

:) Ik sluit me aan bij jou smaak. Je (Daanneos70) wil een Neo's 'pimpen'... en om dan juist de lijnen van de scooter te houden en lomper te laten ogen door ze dicht te smeren vind ik een slecht plan.

Ik denk dat wanneer je Jack de tijd geeft, hij met een stukken beter design naar voren komt.

Maar natuurlijk is het jou scooter, dus jou keus.
 
Ik vind wel dat je de maker van je kappen iets meer credits mag geven dan dat je nu doet. De helft van je posts komen over alsof je ZELF je kappen maakt, terwijl dat keihard gedaan wordt voor je. :)

Zjaaakie! +ralf+ Prachtig vakwerk jonge!


Hahah ja maar anders moet ik 100x dat verhaal helemaal uitleggen (wat ik al gedaan heb) dus bij deze Zjaaakie maakt mijn kappen en hij is goed bezig :W Als iedereen dit nu even leest ben ik klaar :+
 
MYN EXCUUS VOOR DE RECLAME!

De myne :W

Niet echt origineel, maar heb het nog nooit op een straat scooter gezien :)
(Je doet het voor jezelf, en niet voor een ander ;))

- Achterkappen
- Voorkap
- Std. Monoseat
- TNT Voorlamp
- Vrachtautolichten

spcustomstyling1jpgverswm1.jpg


waarom zeggen zoveel mensen dat het niet orgioneel enz is..??

daar wordt dan meteen wat van gezegt dat het niet orgioneel is dat zoveel mensen dat al hebben gemaakt..? maar een mono seat aan de achterkappen wordt al zovaak gedaaan en daar wordt niks van gezegt of zo tnt koplamp in de voorkappen..?? je maakt het togh zoals je zoals mooi vind..? niet iedereen hoeft orgionele kappen.? togh
 
img1609bf4.jpg

img1598pd2.jpg

img1597nz1.jpg


Dit is btw niet door mij gedaan is de scooter van een vriend van me en hij heeft alles aangeapst enzo:) (koplamp en monoseat), vind het wel geslaagd:W
 
waarom zeggen zoveel mensen dat het niet orgioneel enz is..??

daar wordt dan meteen wat van gezegt dat het niet orgioneel is dat zoveel mensen dat al hebben gemaakt..? maar een mono seat aan de achterkappen wordt al zovaak gedaaan en daar wordt niks van gezegt of zo tnt koplamp in de voorkappen..?? je maakt het togh zoals je zoals mooi vind..? niet iedereen hoeft orgionele kappen.? togh

ik kan me best voorstellen dat de bedenker er niet blij mee is als zijn idee nagebouwd wordt
 
Nou, de "bedenker" woont in Duitsland. Want zo'n 2 jaar geleden zag ik zo"n ding voor het eerst. ;)

grtz ant
Is Mike niet de ''bedenker'' Mike@Rox @ forum.

Iig heeft hij het ook al iets van 2 jaar geleden laten zien en er toen een prijs mee gewonnen op Custom Show Lelystad.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top