Het hoe heb ik mijn kap bewerkt topic

Status
Not open for further replies.
accukapje: ( en de schroeven zijn inmiddels weggewerkt haha )
sl4d4g.jpg


voorkap:
sl4dpy.jpg


sl4eua.jpg
 
Sandor said:
bedoelde het igg niet zo :X

ik doelde op;
groen gaas in het midden,
geel erom voor de blaadjes, om omgekeerd.
dat meende ik dus, zou nog mooi staan ook
en dat stuk erna was dus een grap :X
duidelijk verkeerd opgevat. :*
heb echt ABSOLUUT niks tegen scooter rijdende meisjes/vrouwen,
vind het zelfs te gek.

Je brent me op een leuk idee!
Ik wou er namelijk roze race gaas achter plakken, maar dat verkopen ze niet! Dus heb ik blanke race gaas gekocht en ga ik die spuiten! Maar kan natuurlijk ook verschillende kleuren spuiten :D
 
mja ik probeer altijd zo oigineel mogelijk te zijn, en dat is het... ik hou van strak...

hier is btw de roxkap gemonteerd:

image000189vc.jpg
 
PetriK said:
SR achterkantje waar ik mee bezig ben:

achterkap.JPG

Dit ziet er wel goed uit, qua polywerk. In design is het ook niet mijn ding maar het is wel netjes gedaan :). Wil het eindresultaat wel eens zien.

Die R1 Aerox achterkap heb ik op de scooter gezien, strak gedaan
 
Sorry, ik vind het totaal niet mooi :X En wederom word ik echt doodmoe van die Aerox roosters en koplampen. Niet afkrakend bedoeld tegenover jou verder :)
 
PetriK said:
indd... en ze worden ook altijd scheef ingewerkt :p maar dat is ook wel erg moeilijk ...

Vind het net mooi en vet. Je moet het maar bedenken om een rox kap in een viva te maken!! En heren als ik zie wat voor prul zooi jullie in elkaar maken soms!

Neej vind het mooi Tessa
 
ErikN said:
Vind het net mooi en vet. Je moet het maar bedenken om een rox kap in een viva te maken!! En heren als ik zie wat voor prul zooi jullie in elkaar maken soms!

Neej vind het mooi Tessa

:L wat een domme opmerking kerel.

jij VIND het mooi. Ik vind het niks, Petrik vind het niks. Alle3 is het niks meer dan een mening. En als 'Tessa' het zelf wel vet vind gaan wij er echt geen slaap over verliezen als het gemonteerd word.

Je moet het maar bedenken om een rox kap in een Viva te maken? Niet om Tezzaah af te kraken, dit zeg ik alleen om jou ongelijk te laten zien...
Aerox roosters, de Aerox koplamp is al in ELKE scooter gebouwd, dus hoeveel fantasie heb je nodig om te bedenken: Laat ik het eens in mijn Viva zetten.
Komop man denk een beetje na. je kan je kont niet keren of je ziet een scooter met Aerox erin verwerkt.

Dus heer, als je nou had laten zien dat jij wel iets prachtigs in elkaar had gemaakt dan had je reden gehad commentaar te leveren, tot die tijd heb je geen recht om kritiek op mij of op Petrik te geven.
 
DG SF2 said:
:L wat een domme opmerking kerel.

jij VIND het mooi. Ik vind het niks, Petrik vind het niks. Alle3 is het niks meer dan een mening. En als 'Tessa' het zelf wel vet vind gaan wij er echt geen slaap over verliezen als het gemonteerd word.

Je moet het maar bedenken om een rox kap in een Viva te maken? Niet om Tezzaah af te kraken, dit zeg ik alleen om jou ongelijk te laten zien...
Aerox roosters, de Aerox koplamp is al in ELKE scooter gebouwd, dus hoeveel fantasie heb je nodig om te bedenken: Laat ik het eens in mijn Viva zetten.
Komop man denk een beetje na. je kan je kont niet keren of je ziet een scooter met Aerox erin verwerkt.

Dus heer, als je nou had laten zien dat jij wel iets prachtigs in elkaar had gemaakt dan had je reden gehad commentaar te leveren, tot die tijd heb je geen recht om kritiek op mij of op Petrik te geven.

Neej je heb ook gelijk hoor, kwa dat rox gedoe want inderdaad je ziet veel scooters met rox zooi derin, maar heb jij ooit wel eens een viva gezien met aerox spullen? Neej! En het is net zo opmerking die ik achterlaat als die jullie achterliet hoor dus zie het probleem niet. Ik vind het mooi!
 
ErikN said:
Neej je heb ook gelijk hoor, kwa dat rox gedoe want inderdaad je ziet veel scooters met rox zooi derin, maar heb jij ooit wel eens een viva gezien met aerox spullen? Neej! En het is net zo opmerking die ik achterlaat als die jullie achterliet hoor dus zie het probleem niet. Ik vind het mooi!

Het is niet origineel iets toe te passen op jou scooter wat op alle andere scooters al is gedaan.
Het is mooi gedaan, het is netjes gedaan en het is strak gedaan. Dat vind ik geen probleem om toe te geven. Ik vind het gewoon niet mooi, jij wel. Nog steeds geen probleem.
Maarjaa zodra je gaat zeuren dat wij 'heren' prulzooi in elkaar maken, dan moet je je plaat houden zolang je zelf niet met wat beters komt.

Heel simpel.
 
DG SF2 said:
Het is niet origineel iets toe te passen op jou scooter wat op alle andere scooters al is gedaan.
Het is mooi gedaan, het is netjes gedaan en het is strak gedaan. Dat vind ik geen probleem om toe te geven. Ik vind het gewoon niet mooi, jij wel. Nog steeds geen probleem.
Maarjaa zodra je gaat zeuren dat wij 'heren' prulzooi in elkaar maken, dan moet je je plaat houden zolang je zelf niet met wat beters komt.

Heel simpel.

How voordat we veder gaan, ik zeg niet dat jij of Petrik prul zooi hebben he, hoor jij mij nergens zeggen!
 
" En heren als ik zie wat voor prul zooi jullie in elkaar maken soms! "

Je reageerd op de 2 mensen die de Aerox voorkant in de Vivacity niks vinden.
Ik lees het nu 5x en blijf het zien als dat jij mijn kapwerk en dat van Petrik, prul noemt.

Edit: ontopic maar weer!
 
Lekker oldskool:D







Geen grote veranderingen, maar wel mooi imo:) trouwens de datum @ foto's klopt niet:p
 
nou om mijn mening ook maar te geven,

IK VIND die kap dus echt wel mooi, moet nogat afgewerkt worden.

en door t ronde van die viva krijgt de earox kap btje braaf (ja tes, schattig) uiterlijk.

ik vind em zeker geslaagd

en als ik de rest van de plannen hoor:D

--

mooi gedaan hoor tessa, zou alleen int vervolg pas posten als hij klaar is, scheelt hoop commentaar.

grts
frank
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top