B bissie Well-Known Member 9 January 2003 #1,342 in stukken over de baan verspreid was en alleen nog te maken met....
Grijz Well-Known Member 9 January 2003 #1,343 [Edit] te laat met deze post[\Edit] De kabouter liet een nieuwe kunststof aannaaien in het ziekenhuis. De kabouter was nu zo moe dat hij maar besloot naar...
[Edit] te laat met deze post[\Edit] De kabouter liet een nieuwe kunststof aannaaien in het ziekenhuis. De kabouter was nu zo moe dat hij maar besloot naar...
THa GiLeRa WuN CMP... GaNGSTaH SHiT! lol 9 January 2003 #1,344 en nu kon de hij niet meer steken, en dat vond hij
Grijz Well-Known Member 9 January 2003 #1,345 hij niet erg. Onze kleine kabouter was nu zo moe dat hij maar besloot naar...
MoX Ik ben een beetje wappe.. 9 January 2003 #1,346 de kabouter niet erg, hij had immers nog maar 1 doel voor ogen in zn leven..
Grijz Well-Known Member 9 January 2003 #1,348 Dat doel was om de nieuwe leider van de communistische partij in China te worden en met die functie de wereld te veroveren! Hij besloot om...
Dat doel was om de nieuwe leider van de communistische partij in China te worden en met die functie de wereld te veroveren! Hij besloot om...
MoX Ik ben een beetje wappe.. 9 January 2003 #1,349 de chinese muur maar af te lopen en te kijken waar hij terecht kwam,
Grijz Well-Known Member 9 January 2003 #1,350 Onderweg kwam hij een chinese kabouter (kleiner en met spleetogen!) tegen die...
B bissie Well-Known Member 9 January 2003 #1,353 besloten dat kleine mannetje maar ff vies op zijn donder te geven.......
THa GiLeRa WuN CMP... GaNGSTaH SHiT! lol 9 January 2003 #1,354 omdat hij geel rood en oranje was en ze hielden niet van malossi maar alleen van...
MoX Ik ben een beetje wappe.. 9 January 2003 #1,356 hem wapens wou verkopen...de kabouter had wel interesse bij de ak-47..
Grijz Well-Known Member 9 January 2003 #1,357 maar die was te duur voor hem, dus kocht hij een klappertjes pistool.. Gewapend hiermee ging hij...
Rudy_W rw-racing.nl 9 January 2003 #1,358 naar die agent die hem achterna heeft gezeten(zie paar pagina's terug), hij schoot op hem en....
MoX Ik ben een beetje wappe.. 9 January 2003 #1,360 de agent trok zn eigen genotsknots en begon hevig in te rammen op de kabouter zn...