This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote verhaal deel2 :)

Status
Not open for further replies.
die oma zij van mmmmmmm ben toch wel geil neuk me ff in me aarzie heb graag dikke lul in me strontgaatje en toen die bob............

en de kip in het ei vroeg zich af waarom dit verhaaltje alleen maar over kabouters en verkrachten gaat 8P

en iedereen chrizzyk een les nederlands aanbood en een les "hoe kom ik wat minder ranzig over in posts omdat ik waarschijnlijk geen sexleven heb" maar chrizzyk wilde dit niet, wat overigens niet te begrijpen is want er moet echt wat aan gedaan worden omdat ...

Het zo'n verschrikkelijke aars is die het niveau hier nog verder omlaag haald en zich ws alleen maar op dit forum heeft aangemeld om hier te kunnen replyen en..

als je zijn andere posts bekijkt kun je zien dat er geen sprake is van enige kennis van de nederlandse taal en spellingsregels, wat tot groot afschuw leidt onder de ...

Poepsex vistneuken en foetus en chrizzyk vond toch ook wel dat hij heel slim was dus ...........:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|

Status
Not open for further replies.