Het grote game topic

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
omdat er idd lijkt het wel of er voor elk "leuk" spel een topic aangemaakt wordt.
staat zo de hele general chat vol met Game topic.
games is ook weer weining met pc. omdat het ook voor ps2/xbox is
dus niet geschrikt voor het pc topic.

Hier is dus het grote GAMEZZZ topic.
plaats hier revieuw over games.
vragen over games,
tips over games
ALLES over GAMEZ

enkele regels .

- Geef geen links naar ILLIGALE downloads
- links van demo's van de orginele site's mag wel
- Geef geen cheats door
- Geen tips over ombouwen/illegale kopies van spelletjes
- Geen informatie over game CD Keys
- OFFTOPIC is natuurlijk buiten gesloten.

wat mij betrefd kunne de game topics dicht en gaan we hier verder.
(maar dit is aan de mods)

GAME TOPICS Die al lopen .
liever hier verder gaan

half life

NFSU 2

GTA SA

counterstrike
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hier dus gelijk mijn eerste vraag :

ik ga binnenkort een spel kopen voor ps2 graag advies en waarom

- nfsu2
- the gateway (nieuwste)
- gta sa
- wrc 4
- gt 4
- socom 2
- collen mcrally 2005
- burnout 3
- DTM 2
- hitman 3

dus welk zou jij kopen en waarom
 
zenith98 said:
hier dus gelijk mijn eerste vraag :

ik ga binnenkort een spel kopen voor ps2 graag advies en waarom

- nfsu2
- the gateway (nieuwste)
- gta sa
- wrc 4
- gt 4
- socom 2
- collen mcrally 2005
- burnout 3
- DTM 2
- hitman 3

dus welk zou jij kopen en waarom

GTA SA.. wrom??? Omdat alles er in zit, beetje racen/kloten/stunten/knallen... Aan jouw rijtje te zien hou je erg van race games, burnout 3 zal ik niet nemen aangezien dat een erg arcade spel is (dus helemaal niet realistisch). Als juiced voor de PS2 verkrijgbaar is zal ik die nemen, een tune-spel waar nfsu2 nooit aan kan tippen.
 
zenith98 said:
hier dus gelijk mijn eerste vraag :

ik ga binnenkort een spel kopen voor ps2 graag advies en waarom

- nfsu2 - super vet spel gewoon aanrader, als je singelplayer heb uitgespeeld kan je online spelen met netwerk adapter
- the gateway (nieuwste) - afrader... net zo gaar als de eerste
- gta sa - stoer spel word alleen na een tijdje saai (mijn mening)
- wrc 4 - lijkt me leuk, alleen geen ervaring
- gt 4 - schijnt ook strak te zijn
- socom 2 - dit is het ultieme online shootin game, singeplayer = :L
- collen mcrally 2005 - ook stoer als je van rally houd
- burnout 3 - leuk maar alweer een beetje oud
- DTM 2 - 1 was super :D
- hitman 3 - hou niet zo van hitman :P

dus welk zou jij kopen en waarom

zo goed? :P
 
San Andreas, is te kick spel.
En blijft ook nog leuk om te spelen als je hem hebt uitgespeeld.
Veel spellen gaan vervelen na een tijdje, maar dat gaat bij deze denk ik niet gebeuren.
Had ik ga bij GTA 3 en Vice City ook niet :D
Mja het is natuurlijk ook maar weer waar je van houd he ...
 
ik hoor negatief en positief over GTA SA ..
waar ik idd bang voor ben dat het na een tijdje gaat vervelen .. .
en daar is het spel net iets te duur voor .

ik ben idd race freak :) ... nfsu ben ik nu druk mee bezig
en komen meer positieve evaringen over gt 4 dus die hou ik me achter hoofd
 
Trouwens, GT4 lijkt me ook kick spel.
Vorige GT's waren egt verslavend :D
En denk dat GT4 best mooie graphics zal hebbe ...
 
Lijkt me alleen beter dat SA en NFSU2 topics gewoon apart blijven. Als je ziet hoeveel daar wordt gepost en als dat dan bij elkaar nog met andere dingen ertussendoor moet wordt het een grote bende. Ik vind zo'n topic over groot genre zowieso eigenlijk niks, veel te onoverzichtelijk.
 
ik zal is ff elk spel voor je behandelen....:

- NfSU2:
Tis wel duidelijk waarom je dit zou moeten hebben. De mogelijkheden zijn enorm, vette wagens...ga zo maar door.
Waarom niet is meer een discussie punt. Ik vind peroonlijk de besturing kut. Dat van de PC blijf ik het beste vinden in de NfS reeks.

- The Getaway
In 2 woordEN ben ik klaar.....KUT SPEL!!! Wat ik er over gelezen heb, is dat ie slechter is dan het eerste deel. Die trouwens ook niet geweldig was. Dit spel kan je beter links laten liggen dus. Realisme is ook niet echt op en top

- GTA: SA
Op dit moment de Must Have voor op de PS2. Alles is zoveel beter dan VC. Ik kan er niks negatiefs over zeggen. Persoonlijk zou ik dit spel aanschaffen.

- WRC 4
Opzich is dit wel een leuke rally game, maar kan deze game niet tippen aan de nieuwe Colin Mcrae 2005. Ook de laatste versie overtreft alle andere rally games. De waarom niet kan ik niet helemaal vertellen. Het enige is miss het realisme, die is zeer goed uitgewerkt. Dit maakt het spel wel meteen de moeilijkste van alle rally games.

- GT4
Kan niks verkeerds over gezegt worden, behalve dat ie geen online optie heeft. Hij komt pas in 2005 uit, dus dit wordt je volgende PS2 aankoop :p (komt nog wel een aanvulling met alleen een online optie later in 2005)

- Socom II
Uitekend spel. Heb um zelf ook. Ben er erg over te spreken, tis int begin alleen ff wennen met de besturing. Maar als je deel 1 ook hebt is dat geen probleem. Ook het online gedeelte is sterk verbeterd. Nu kan je bv. ook praten in de lobby's. Plus het blijft vet online.
Enige nadeel zijn de missies. Ik zelf ging me er beetje op vervelen. Op sommige moment was er totaal geen spanning ofzo.

- Colin Mcrae 2005
Zoals ik al zei bij WRC 4, dit spel overtreft alle andere rally games. Alleen de moeilijkheids graad is wat hoger wat het dus moeilijk maakt. WRC 4 is meer arcade

- Burnout 3
Tja....de 1 vind het vet de ander weer niet. Ik zelf kan me lol niet echt op in dit deel. Vond deel 2 vele malen beter. Denk puur omdat het Knockdown systeem erin zit bij deel 3. Mijn mening is dat je er snel op uitgekeken bent.

- DTM 2
Dit deel is duidelijk minder dan het eerste. Wat ze in deel 1 uitstekend hebben uitgewerkt, is in deel 2 op sommige vlakken bagger. Hou je van racen en goede realisme, dan is dit spel prima. Enige nadeel zijn de schoonheids foutjes, die het net wat vetter hadden kunnen maken.

- Hitman 3
Dit spel schijnt de beste te zijn van 3 delen. De opdrachten zijn vet en het moorden is nog vetter dan deel 2. Wat ik een nadeel vind, is dat als je hem uitgespeeld hebt je dan gewoon klaar bent. Of je moet alles weer opnieuw gaan doen om alles tot een super resultaat te voltooien.

Korte samenvatting:
Ik zou voor nu GTA: SA aanschaffen. Puur omdat je hier heel wat uurtjes mee zoet zal zijn. Als 2e keus zeker Socom II, dit omdat het online super vet is. Daarna is het meer persoonlijke smaak lijkt mij. Verkies je realisme boven arcade of niet....

Als toekomste aankoop is GT4 de nummer 1!!!!

//Edit: Killzone wordt ook een Must Have voor de PS2. Socom II kan daar niet aan tippen. Online en Single Player is vetttttt
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top