Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
nou vooruit, nog 1tje dan maar :p

[ir]http://i10.tinypic.com/2yxoepy.jpg[/ir]

@ Lars.: rara waar staat die?


@ Silverdome? :p

Die garage is gewoon makelijk te herkenne!.. die vloer daar is extra glad en ik herken de strepen, moeilijk uit te leggen :p maar wist het al voordat ik wist dat sliderproject uit zoetermeer kwam
 
Mja bijvoorbeeld, maar ik ken ook een boel mensen die met hard werken veel geld hebben verdiend, maar omdat hun het hebben gespaard en niet direct weer hebben uitgegeven (Deze mensen wegen zelfs hun aardappels af, zodat ze PRECIES genoeg hebben voor een maaltijd voor 2 personen :X) kunnen ze nu dik van de rente een lekker leven leiden. dus ik vind het onzin dat mensen die veel geld hebben dat hebben vergaard door NIET te sparen :)
 
Gaan we niet erg offtopic? ;)

Desalnietemin vraag ik me toch af hoe sommige mensen zo veel geld hebben :) Verdienen jullie zoveel of heb ik teveel vaste lasten (benzine, eten @ work, telefoon, etc?)
 
@ Silverdome? :p

Die garage is gewoon makelijk te herkenne!.. die vloer daar is extra glad en ik herken de strepen, moeilijk uit te leggen :p maar wist het al voordat ik wist dat sliderproject uit zoetermeer kwam

het begint een beetje eng te worden, maar je hebt weer gelijk :D

vandaag nog een mooie audi gespot, alleen een beetje jammer dat het niet een echte s4 is

[ir]http://i3.tinypic.com/2m34pky.jpg[/ir]
 
Ik hoef helemaal geen verantwoording af te leggen als ik daar geen behoefte aan heb, maar gezien je het kennelijk enorm graag wilt weten zal ik speciaal voor jou even een verhaaltje schrijven:

We zaten op de fiets naar Jurriaan toen we bij het Amstel Hotel kwamen. Daar zagen we die wagen staan. Erik maakte fotos en stuurde deze later naar mij op. Ik heb toen op het autogespot forum een van die fotos geplaatst en gezien er toch wel vraag naar was dat ie op de site kwam, heb ik die foto upgeload onder mijn naam. Capiche?
 
idd klopt, hier in belgie arikel deze week in de krant, mensen die lening afsluiten van hun huis sosm al tot 40 jaar. Dan ga je met pensioen en heb je een huis die eindelijk volledig van u is, maar het is wel 40 jaar oud:s

Hypotheek staat standaard op 30 jaar hoor, wat is daar raar aan..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top