This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
SL600 van de buurman, normaal rijd die in een Touareg V10 tdi maar die staat op het moment bij de garage dus pakt die de SL maar.

Gisteren bij Amstel deze bak gespot, sehr schön :W

Ook nog langs de Lotus garage gefietst, ook niet onaardige auto's staan daar.

ja ok over dat fooi verhaal, ik vind het gewoon zeikerig en redelijk triest als iemand in zo´n dik huis woont, porsche cayenne en een dikke mercedes voor de deur, een pizza van 13 koopt, 15 eu geeft, en je hem dan 2eu wisselgeld geeft, en dat ie dan zegt: hou die 20 cent maar.

Ok fooi is niet verplicht natuurlijk maar toch, als je in goudkust woont heb je echt niet al je geld in je huis zitten

Ja je hebt wel gelijk...mja als het 19,80 is en ik krijg 20...tsja daar kan ik niet boos om worden.

Maar als het 13,25 is en ze zeggen: maak er maar 13,50 van denk ik ook van, pffffffff geef dan gewoon niks.

je kan niet zomaar lenen als je niets in onderpand kan geven.

Klopt wel wat je zegt, maar het enige wat ik eigenlijk wou zeggen is dat rijkdom van mensen vaak wel vies tegenvalt, en dat ze gewoon doen alsof ze rijk zijn terwijl ze toch maximale lening hebben

Klopt wel wat je zegt, maar het enige wat ik eigenlijk wou zeggen is dat rijkdom van mensen vaak wel vies tegenvalt, en dat ze gewoon doen alsof ze rijk zijn terwijl ze toch maximale lening hebben

idd klopt, hier in belgie arikel deze week in de krant, mensen die lening afsluiten van hun huis sosm al tot 40 jaar. Dan ga je met pensioen en heb je een huis die eindelijk volledig van u is, maar het is wel 40 jaar oud:s

idd klopt, hier in belgie arikel deze week in de krant, mensen die lening afsluiten van hun huis sosm al tot 40 jaar. Dan ga je met pensioen en heb je een huis die eindelijk volledig van u is, maar het is wel 40 jaar oud:s

zie je wel

Hee, is dat niet die parkeergaraga in Zoetermeer? bij de Mediamarkt, GVD wat staan daar veel strepen van mij :W

klopt, locatie is zoetermeer van "slider project"
maarja, toch vind ik het knap om een parkeergarage van binnen te herkennen, die dingen zijn allemaal t zelfde :#

nou vooruit, nog 1tje dan maar

[ir]http://i10.tinypic.com/2yxoepy.jpg[/ir]

@ Lars.: rara waar staat die?

Status
Not open for further replies.