D DDV Well-Known Member 11 January 2007 #821 Vorige week heb ik hier(leeuwarden) ook wel een leuk autootje gespot.. is van een hoteleigenaar die die auto beschikbaar steld voor trouwerijen oid
Vorige week heb ik hier(leeuwarden) ook wel een leuk autootje gespot.. is van een hoteleigenaar die die auto beschikbaar steld voor trouwerijen oid
El Barto Yieeehaaaw... 11 January 2007 #822 Bedrijf in mijn dorp waar ik wel eens 3 Flying Spur's bij elkaar zie (niet mijn foto's trouwens) http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=5214748364823102006161035
Bedrijf in mijn dorp waar ik wel eens 3 Flying Spur's bij elkaar zie (niet mijn foto's trouwens) http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=5214748364823102006161035
Redmer driftcursus.nl 11 January 2007 #823 daniel16 said: Vorige week heb ik hier(leeuwarden) ook wel een leuk autootje gespot.. is van een hoteleigenaar die die auto beschikbaar steld voor trouwerijen oid Click to expand... Idd, eigenaar van Stadhouderlijk Hof, het oude stadhuis Maar dit fotootje is toch niet in Leeuwarden genomen?
daniel16 said: Vorige week heb ik hier(leeuwarden) ook wel een leuk autootje gespot.. is van een hoteleigenaar die die auto beschikbaar steld voor trouwerijen oid Click to expand... Idd, eigenaar van Stadhouderlijk Hof, het oude stadhuis Maar dit fotootje is toch niet in Leeuwarden genomen?
[5th]Nick The Bad Guy 11 January 2007 #824 zo te zien aan het kenteken is het geen nederlandse auto, dus ik denk dat het inderdaad niet hier geschoten is
zo te zien aan het kenteken is het geen nederlandse auto, dus ik denk dat het inderdaad niet hier geschoten is
Jay-rune Meuter Biatch 11 January 2007 #825 sjoerdmetgeleletters said: Kan niet wachten tot de nieuwe m3 er is Click to expand... Die word toch niet beter dan de huidige :*
sjoerdmetgeleletters said: Kan niet wachten tot de nieuwe m3 er is Click to expand... Die word toch niet beter dan de huidige :*
Lorenzo Gozert. 11 January 2007 #826 Mark.S said: zo'n heeeeel licht blauwe? Click to expand... Jaa..
Shuhad Dont hassel the hoff 12 January 2007 #827 Jay-rune said: Die word toch niet beter dan de huidige :* Click to expand... misschien niet, misschien wel ik heb igg wel hoge verwachtingen :~
Jay-rune said: Die word toch niet beter dan de huidige :* Click to expand... misschien niet, misschien wel ik heb igg wel hoge verwachtingen :~
Ben Retired 12 January 2007 #828 Vandaag BMW M3 Hard-Top met M-Technoligie tegengekomen. :~ Is van de eigenaar van de kapperszaak waar k altijd naartoe ga. :W [ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/Foto-0082.jpg[/ir] De auto ernaast is van ons @ spinners.
Vandaag BMW M3 Hard-Top met M-Technoligie tegengekomen. :~ Is van de eigenaar van de kapperszaak waar k altijd naartoe ga. :W [ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/Foto-0082.jpg[/ir] De auto ernaast is van ons @ spinners.
Mark.S Well-Known Member 12 January 2007 #829 Lorenzo said: Jaa.. Click to expand... mss heb k dan wel dezelfde gezien ofzo:+
D DDV Well-Known Member 12 January 2007 #830 Redmer said: Idd, eigenaar van Stadhouderlijk Hof, het oude stadhuis Maar dit fotootje is toch niet in Leeuwarden genomen? Click to expand... Nee is niet in lwd genomen.. Volgende keer als ik hem zie maak ik wel ff foto
Redmer said: Idd, eigenaar van Stadhouderlijk Hof, het oude stadhuis Maar dit fotootje is toch niet in Leeuwarden genomen? Click to expand... Nee is niet in lwd genomen.. Volgende keer als ik hem zie maak ik wel ff foto
Arne Pia Maxiscooter FTW 13 January 2007 #831 Bounkass said: Vandaag BMW M3 Hard-Top met M-Technoligie Click to expand... :?
Jelle Well-Known Member 13 January 2007 #832 Zeg maar gewoon een M3 cabrio. Interessante woorden Tuning Style!
Mark.S Well-Known Member 13 January 2007 #833 BMW M3 met M-Technoligie = net zo dubbelop als een dood lijk, of een zwarte neger
Arne Pia Maxiscooter FTW 13 January 2007 #834 btw die kapper moet je dus nooit meer bezoeken. die zet je duidelijk af, heb nog NOOIT een kapper in een m3 gezien.
btw die kapper moet je dus nooit meer bezoeken. die zet je duidelijk af, heb nog NOOIT een kapper in een m3 gezien.
Stephan. Senior User 13 January 2007 #835 Arne said: btw die kapper moet je dus nooit meer bezoeken. die zet je duidelijk af, heb nog NOOIT een kapper in een m3 gezien. Click to expand... Echt weer die Hollandse mentaliteit. In andere landen is het juist omgekeerd. Rij je dikke bak, denkt klant: het zit hier iig allemaal goed.
Arne said: btw die kapper moet je dus nooit meer bezoeken. die zet je duidelijk af, heb nog NOOIT een kapper in een m3 gezien. Click to expand... Echt weer die Hollandse mentaliteit. In andere landen is het juist omgekeerd. Rij je dikke bak, denkt klant: het zit hier iig allemaal goed.
Arne Pia Maxiscooter FTW 13 January 2007 #836 Wat ben jij gvd een zwartkijker zeg, ben je het weleens met iemand eens? Was overigens een geintje.
Loserhond Ofniet dan.. 13 January 2007 #837 Eergisteren een DB9 Cabrio gespot op de parkeerplaats van de docenten aan de Saxion Hogeschool Enschede.
Eergisteren een DB9 Cabrio gespot op de parkeerplaats van de docenten aan de Saxion Hogeschool Enschede.
Vissa PB Guru 13 January 2007 #838 Dernet zo'n absurd dikke Chrysler gespot @ BP, Imperial volgens mij? Damn wat een bakbeest, iedereen stond er naar te kijken van . Vent stond rustig ze krantje te lezen, bakkie te doen en reed weer vrolijk weg. :#
Dernet zo'n absurd dikke Chrysler gespot @ BP, Imperial volgens mij? Damn wat een bakbeest, iedereen stond er naar te kijken van . Vent stond rustig ze krantje te lezen, bakkie te doen en reed weer vrolijk weg. :#