Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
KK Die auto zou ik gewoon bijna op straat gaan wassen als ik hem tegenkwam... kk wat smerig...

boeie, ik vond het juist wel dik dat die een beetje smerig was, gewoon knallen met dat ding, als je dan voor zulk geld een echt mooie auto wil zijn er talloze anders opties..

Zie je tenminste dat ie wordt gebruikt...

Dat vind ik zo`n onzin :X

Die merc is gewoon TE erg.

Kijk dat ie een beetje vies is oke, maar een mooie auto moet er gewoon netjes uit zien.

Ik kan ook door de stont heen rijden, maar daar word ik niet trots op of zo.

Heeft Kenny voor me gespot nabij Taipei :love:

swift_taiwan.jpg

vandaag tijdens motorrijles reed ik terhoogte van bussum tussen een porsche (boxter, maar toch) en een engelse supra. khad graag fotos gemaakt, maar dat ging niet echt :p

Was net ff ergens naartoe met de scooter, keek ik ff in m'n spiegel, zag ik een beest aankomen. Ik werd al helemaal zenuwachtig :p
Njah, voor een slr mag het wel, voor de 1ste keer btw dat ik em irl zie:

2nw0r52.jpg

34q058g.jpg

2guigcx.jpg

Hij gaf geen gas, sowieso was het te druk , maar toch kwam er een diep geluidje uit :~

Erg vet om zoiets op straat tegen te komen :).

Ik weet nog dat ik begin deze zomer ineens een M5 zag rijden. Ik nog geprobeerd om er achterna te rijden... dat lukte nog wel door de woonwijk maar foto's nemen kwam er niet van :(.

Kom wel vaker dikke auto's tegen. Maar als je het door je eigen straat ziet rijden is het toch net wat specialer.

Ho!

Heb jij een spiegel dan? :P

Wel verantwoord! :+

wahah :p ja heb een spiegel :D Tis een viva city die ooit van m'n zus is geweest, ik rij er wel es op als er geen auto staat thuis :). En ik moet zeggen, tis fucking handig! :D

edit/ En nee, op m'n eigen scooters heb ik nooit spiegels gehad :+

Status
Not open for further replies.
Back