Het grote "Auto gespot topic" #6

Status
Not open for further replies.
Echt iedere x als ik door Hoek van Holland rijdt zie ik wel een toffe oto ofzo :P
gisteren weer een RS6. trok hem ff open op de Boulevard van Hoek van Holland :love:
dsc00805ec8.jpg

ff rijdend een foto genomen maar camera (phone) stond nog op 1 of andere felle zon standje en heeft die een langere sluitertijd dus beetje wazig ivm gangetje of 50 + lange sluitertijd

de auto reedt de private parking op, van het hotel, waar ik vorige week deze rs6 ook al voor de deur spotte:
51170786cn5.jpg
 
Zo, even een hoop onzin posts verwijderd. Kunnen we nu weer gewoon foto's van toffe auto's posten? Volgende die offtopic gaat, kan een warning verwachten.
 
Blijf zo'n RS6 trouwens echt heel dik vinden.

Vandaag zelf een M6 en een DB9 gespot. GVD was is zo'n DB9 dik IRL zeg :W
 
ook ziek breed zon db9, toevallig kwam ik er laatst ook 1 tegemoed gereden.... zon ding heeft gewoon 1 weghelft nodig... :W
 
Dan moet je wel goed gek zijn om bijna 2000 euro uit te geven voor een dagje toeren met een db9
 
Dacht ik ook zo....

Ik weet niet of jullie gehoord hebben van de Belgische speler Sterchele die gestorven is in zijn Porsche Caymanne. Hij had 217km/h gereden en was onmiddelijk dood. Iedereen in Belgie sprak hierover.

Het koppel dat hem gehuurd had, gaf dit als reden:p
Ze werkten elke dag zo hard, en ze vonden dat het elke dag gedaan kon zijn. Daarom wouden ze meer genieten van het leven...

Hou je imo toch beter die 2000 euro, en spaar je voor je eigen mooie auto...
 
Juist, op alle duurdere wagens is er geen reclame.
Ik ben het zelf niet zeker of er op de "gewone" auto's reclame is aangebracht.
 
Ik heb even gekeken op de site (Dockx).
Er is zelf bij de personenwagens geen bestickering voor zover ik kan zien. Wel een verwijzing bvb bij de kentekenhouder.
Bij de bestelbussen/vrachtwagens enz. is er wel een volledige bestickering.
Maar das dan weer niet zo erg imo...
 
Gister een Bugatti Veyron gespot op de kazerne :)

Helaas geen filmpje/foto kunnen maken aangezien telefoon op m`n kamer lag, helaas.

Ding gaat echt wel ziek trouwens, trok even op van ene kant van het plein naar andere kant, had geen tijd om met m`n ogen te knipperen :+
 
Donno. Was een oud marinier die er in reed. Had een frans kenteken. Heb em zelf niet gesproken maar hij kwam even buurten ofzo :P ..

Ding is echt superlaag, plein is van klinkers dus af en toe hoorde je wel wat gekraak etc als hij eroverheen reed:D
 
Blijf zo'n RS6 trouwens echt heel dik vinden.

Vandaag zelf een M6 en een DB9 gespot. GVD was is zo'n DB9 dik IRL zeg :W

Niet toevallig in zoetermeer?
Gister trapte een DB9 het vol weg bij het stoplicht :love:
 
Niet toevallig in zoetermeer?
Gister trapte een DB9 het vol weg bij het stoplicht :love:

Als de bestuurder rond de 40 was, blond haar heeft en andré heette :P dan heeft ie veel leukere karretjes.. Rijd namelij veel rond n zoetermeer
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top