Het grote "Auto gespot topic" #4

Status
Not open for further replies.
waar?? aangezien ik er vandaag ook eentje vol heb getankt (werken bij BP) in berkel en rodenrijs :D

dit zijn trouwens niet de auto's waar ik een foto van zou maken om te posten ,dan denk ik eerder aan een viper, skyline, supra, zelfbouw gevallen enzo...;)

Bij de BP in berkel tanken de ouders van mijn ex altijd :W
Ze wonen er 500 meter vandaan :P
 
vivienne kok, dr broertje heet jeroen misschien ken je die :P
*** maar heb er wel veel plezier mee gehad :)
Ze werken allebei bij het ijs (larco baleno oid)
Jullie staan wel is bij die trap bij de AH ?

Ze rijd in een rode starlet met blauwe velgen en verlaagd en maakt een dot herrie :P
 
Last edited:
Ik maak ook weer wat mee hoor8P

Staan we met een groepje in Amsterdam(school excursie)
Komt er een oud model M3 aanrijden. Dus ik zeg zo kijk die M3, antwoord die vriend zo; ahjoh die is niet zo bijzonder meer, de nieuwe is veel lauwer. Komt er 3 seconde later de nieuwe M3 aangescheurd en gaat zo naast die andere staan:~ Met gevolg dat ze even een sprintje trokken:D!

Echt masterlijk die bak:W
 
Gister echt een Mark auto gespot :P Mercedes sl55 amg gewoon int grijs, wel leuke auto opzich.

Daarna Renault 5 gtt gespot van een vriend, zo leuk speelgoed is dat ook ;) grote intercooler aan de voorkant :P dumpvalvje, je denkt echt dat er een impreza of zo de straat in komt rijden ;) zal wel ff keer foto posten, hijs net terug van de spuiter dus moet nog helemaal opgebouwd worden is nu alleen rijklaar.
 
HAP? Als je dat meent, moet ik over je heen plassen.
Damn die is lelijk sorry hoor.


@ [5th]Nick : Als je mij bedoelt ermee ;)
Foto's van r5 gtt komen vanavond :D dan zie ik hem weer waars. en die sl55 reed op rotonde dus was te traag :(

Edit: Gefeliciteerd :)

Dees is echt vet :~

 
Kijk die kleur ??? kijk die bodykit ??? kijk die auto ??? maar geeft niet (K) iedereen ze smaak hoor, alleen ik vind hem om te kotsen.


Seat Arosa, hier in de straat, best wel leuke velgen.
[IR]http://i23.tinypic.com/2q81ypx.jpg[/IR]
 
Last edited:
Een nieuwe 3 serie? Daar zit een V10 in :o

voor de 1 serie kan je er bij hartge ook een M5 motor inlepelen :W

iets ouder model net als deze:
2214748364810012007142753_1.jpg


was overigens een "normale" 3 serie.. geen M uitgevoerd ofzo. had 2 uitlaatjes aan de linker kant, achterkant zat een harte logo ipv het BMW logo. en links op de kofferklep stond hartge.

hij had overigens niet zon rare achterkant, wel een klein lipspoilertje achterop
 
Me 2:

imag0007qx2.jpg


imag0006qf3.jpg


Gare kwaliteit komt omdat dit mn eerste fotos zijn met nieuwe telefoon en ik hem nog verkeerd ingesteld had staan... Maja zou zo in het donker ook nooit wat moois geworden zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top