Het grote "Auto gespot topic" #2

Status
Not open for further replies.
Gister een AM V8 Vantage, Ferrari 360 Spider, BMW E39 M5, E60 M5, Hummer H2 en een hele stapel Audi A8's, Porsches 911 in verschillende varianten en Range Rovers gespot. Allemaal op weg naar de Preview op de autorai :+
 
Vanavond trouwens 'dikke' Leon gezien.

SP_A0205.jpg


En ik heb vakantie Lawrens :*
 
Ford GT's zijn ook achterlijk zeldzaam, er is er één in Nederlandse handen volgens mij.

Hij reed in Delft met een groen kenteken :)

Van autoblog.nl bericht uit 2005:

Er was al een Ford Gt gespot die te koop werd aangeboden, maar nu is er ook een tweede GT te koop en volgt er wellicht een derde.Zoet USA Cars in Delft heeft er nu twee in de verkoop staan. Overigens kan de koper volgens Zoet de specificaties als kleur nog geheel zelf bepalen, want de sportauto staat in bestelling maar is nog niet gebouwd. De vraagprijs voor een GT die in Nederland zo de weg op kan, is 350.000 euro. Waar is mijn spaarvarken…?

http://www.auto.nl/occasions/occasion/1026202/Ford_USA/GT/

Genoeg?:p

Maar het gaat vast om de opmerking van Stefan, die beweerde dat een GT niet zo zeldzaam is:)
 
Last edited:
Vandaga een DIKKE kever gespot, keverlovers hier zullen m echt geweldig vinden.. (ik stiekem ook moet ik bekennen) echt supercool.Heb m pic, zal m morgen ff uppen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top