This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het foute auto en motoren topic

Status
Not open for further replies.



Slechte pics, maar goed genoeg om te zien dat ie aardig fout was

dat lelijke ding staat altijd in eindhoven toch?, meestal bij het beruchte annefrankplantsoen als ik het niet mis heb. ding ziet er iig niet uit en is er in de loop van de tijd alleen maar lelijker op geworden.
 


was er bij toen ze die spotten, zit dikwijls in dat cafe.

verkeerde topic whoepsiee
 
Last edited:
dat lelijke ding staat altijd in eindhoven toch?, meestal bij het beruchte annefrankplantsoen als ik het niet mis heb. ding ziet er iig niet uit en is er in de loop van de tijd alleen maar lelijker op geworden.

Idd donderdag avond vlakbij Stratum gespot

En het ergste was nog dat 2 van me maatjes zeiden; wow vette bak daar, dus ik kijk. Heb een kwartier op de grond rollen lachen
 
Soms vraag ik me af of mensen niet alleen zitten te fokken met ons, dat ze gewoon hun auto zo lelijk maken dat hij lachwekkend wordt...

Als je hier luistert naar de meningen van (nagenoeg) ALLE SF.net members, dan weten we vrij goed wat vet en wat fout is, zouden andere mensen die dat soort misbaksels in elkaar monteren dan niet doorhebben wat ze aan het doen zijn?

Ik bedoel als je in een oude mazda oid rijdt, en je gaat een bumperkit van je zuurverdiende spaargeld aanschaffen, dan zou ik in ieder geval fotoshops etc maken voordat ik een set kocht...
 
IJO is zo veel fout.

Als ik een knappe MKI kan vinden mag dat best geld kosten, hij behoud z'n waarde toch wel....
 

Ik ken genoeg mensen die dat écht vet vinden, ga maar eens op de bouw/kamp rondvragen (nofi hoor, zijn prima mensen maar ze hebben vaak wel andere smaak)
 
Mja ken nauwelijks bouwvakkers, maar kampers rijden hier in benz hoor

Mischien een woonwagen sleutelhanger aan de spiegel, maar dat was het wel...

Trouwens Stefan, wat jij zegt slaat nergens op, als jij een Supra (Die nu alweer een jaar of 10 oud is) gaat tunen etc. dan ben je toch ook niet kansloos?

MKI vind ik een mooie auto omdat het gewoon oldskool is, maar daar zie je toch ook nooit ferrari bumpers op of wel dan?

verder snap ik wel wat je bedoeld met oude auto's pimpen hoor
 

Ik had het over auto's die nu ongeveer 350 opleveren mits volle tank
 
Status
Not open for further replies.