S sf50_racing Well-Known Member 20 March 2001 #1 mijn stationer schroef zit vast, welke kant ik ook op draai hij blijft vast zitten. ik heb er ook al een beetje olie bij gebruikt maar hij blijft vast zitten.
mijn stationer schroef zit vast, welke kant ik ook op draai hij blijft vast zitten. ik heb er ook al een beetje olie bij gebruikt maar hij blijft vast zitten.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 20 March 2001 #2 Komt dit door vuil, of door een rotte schroefdraad? -WD40 in/op spuiten... -Griptang erop en dan (tegen de klok in ) draaien... -Carb loshalen, in de benzine flikkeren, eventueel WD40... Als het dan NOG niet losgaat heb je echt een probleem... Greetz. Upvote 0 Downvote
Komt dit door vuil, of door een rotte schroefdraad? -WD40 in/op spuiten... -Griptang erop en dan (tegen de klok in ) draaien... -Carb loshalen, in de benzine flikkeren, eventueel WD40... Als het dan NOG niet losgaat heb je echt een probleem... Greetz.
S sf50_racing Well-Known Member 20 March 2001 #3 die schroef zelf is helemaal verroest Upvote 0 Downvote
Jasper SM.. it's an attitude! 20 March 2001 #4 tjah, das kut................ gewoon flink aan draaien met een griptangetje ofzow jah, dat MOET op den duur wel loskomen Upvote 0 Downvote
tjah, das kut................ gewoon flink aan draaien met een griptangetje ofzow jah, dat MOET op den duur wel loskomen