help!!!!!!!!!!!

nick_f15_firefox_70

Well-Known Member
Ik heb pas een warmloper gehad en had ik dus ook geen compressie meer, nu had ik nog een cilinder liggen die goed was dus ik dacht gooi ik die er ff onder (inc zuiger en pet enz.). Maar nu is het probleem dat ik nog steeds bijna geen compressie heb, wel meer als eerst maar nog niet evenveel als voor die warmloper! En nog iets ik krijg het idee dat er geen benzine bij mijn bougie komt omdat als ik hem probeer te starten (wat hij dus niet doet) en je ook nog hoor dat hij niet ontbrandt, je dan toch zou verwachten dat je bougie nat zou moeten zijn maar dat is dus absoluut niet het geval. Ik heb naar de benzine gekeken, de vacuum en de benzineslang op de carburateur, maar ik kan niets vinden!

kan iemand mij helpen ik snap er geen kont van!!!

TNX

------------------
70cc malossi gietijzer
17,5 dellorto
gianelli blackswan
rode drukveer malossi
4,7 grams rollen
malossi MHR multivar
malossi ventilvar
malossi v-snaar
malossi trekveertjes
polini spruitstuk
 
Advertisement - register to remove this

haal je bougie er uit, maak je bougie iets nat met benzine en druk de bougie terug, start hem nu, start hij helemaal niet dan heb je geen/goede vonk. start hij wel maar na 2 a 3 sec valt hij uit. dan krijgt de bougie geen benzine.
na het starten blijft hij lopen, dan is het goed, altans, dan krijgt hij benzine


als je dit doet weet je zeker waar het aan ligt.

------------------
 
Originally posted by barry15:
haal je bougie er uit, maak je bougie iets nat met benzine en druk de bougie terug, start hem nu, start hij helemaal niet dan heb je geen/goede vonk. start hij wel maar na 2 a 3 sec valt hij uit. dan krijgt de bougie geen benzine.
na het starten blijft hij lopen, dan is het goed, altans, dan krijgt hij benzine


als je dit doet weet je zeker waar het aan ligt.


Dit heeft geen verdere betrekking op de compressie
 
Heb je je membraam al gecheckd? De link met die warmloper klotp dan neit helemaal, maar het compressieverlies en het geen benzine krijgen kan wel aardig kloppen.

SvR
 
Back
Top