Stephan@Spy said:Een alu 70 misschien? gilardoni misschien een idee? En 110 met een NR-X, droom verder.
Spitfire_531 said:..maar gwoon een snelle scoot..sneller dn de meeste 50cc's zullen zijn op een wedstrijd bijv.
A-Bizar said:dan raad ik je toch aan een ander blok (pia of mina) pas te maken onder je scooter.
Spitfire_531 said:Ik wil perse geen 70 omdat ik er dagelijks de wegh mee op moet..maar het moet togh best mogelijk zijn met een 50 redelijk te rijden..ik zeg niet dat het sneller als 70 hoeft te zijn..maar gwoon een snelle scoot..sneller dn de meeste 50cc's zullen zijn op een wedstrijd bijv.
Cipher said:Een boetje krijg je voor je maximale constructiesnelheid. niet voor je motorinhoud.
die snelheid ga je toch al gruwelijk overschrijven als ik je zo hoor, dus die 70cc maakt ook weingi meer uit.
Prak er een Gila70 op met een Ginanelli Shot, en ik denk dat je best tevreden bent.
Hebo vario. Standaard koppeling lijkt me goed genoeg als deze neit is versleten.
Maar is het een AC of een LC, en het nieuwe of het oude blok?
De LC met het nieuwe type blok heeft al een behoorlijk felle standaard cilinder. Met een andere pijp wil dat al aardig rijden.
Spitfire_531 said:Maar krijg ik niet zo'n vette herrie alsik er een 70 onder leg wat zou ik beste kunnen doen dn met laagtoerige 70cc..een 50cc uitlaat eronder ofso??en wat voor krukas vario koppeling etc.