Help TK.net de winter door

Status
Not open for further replies.

Patrick

Retired die-hard
Ja beste mensen,

Wat en hoe? Bezoek www.theekrans.net

Ik wil alle old skool members die tk een warm hart toedragen vragen om even langs te gaan en misschien ons wel een handje te helpen. Alleen als je je geroepen voelt aub. :)
 
Advertisement - register to remove this

het topic dat je maakte over het o-zo-gekke weekend wat sommige tk members toen hadden werd je ook al niet in dank afgenomen
 
Nou...hoorde dat het anders een goedgek feestje was bij Arne's verjaardag (ja...ik ben/zat er ook wel eens ja...).

Leuk hoor..dat we tk.net de winter door moeten helpen, maareeh.. HOE :? (er staat niks bij etc)
 
Hoho.

Er staat duidelijk in de beginpost, alleen voor de mensen die zich geroepen voelen. Voel je jezelf dat niet, dan mag je gerust doorbladeren naar een ander topic.

Dit valt mijnziens absoluut niet onder spam. Theekrans.net is net als carmotion.nl een site die draait op de server van scooterforum/scootertuning.net en is nauw verwand en ontstaan uit scooterforum.net
 
Gelukkig @ patrick ben ik het niet met je eens. We helpen theekrans de winter al door met gratis hosting, dus niet hier komen knerpen bij users die er toch niet komen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top