help needed!

Sr-Flame

Well-Known Member
Hallo,
Ik vind het wel beu om bij iedere noobvraag die bij mij opkomt een thread te hoeven openen.

Daarom vraag ik aan forummembers (die hier al een tijdje zitten dus niet een paar weken) om mij te helpen bij eventuele vragen. Gewoon wanneer ik met een vraag zit dan die te kunnen stellen op msn. Degene die bereid zijn om te helpen voeg me toe met het é-mail:Tuner86@hotmail.com.

Thx
 
Advertisement - register to remove this

sr-johan said:
Je kan toch gewoon posten, waarom is een forum anders. Hier kan iedereen je helpen als dat mogelijk is.

omdat je voor de meeste vragen meteen helemaal word afgezeken en de grond word ingestampt....
 
sr-xtreme said:
omdat je voor de meeste vragen meteen helemaal word afgezeken en de grond word ingestampt....

jep, en dat moet echt veranderen. Niet iedereen is zo bekend op het forum, of zo slim als de tuners.
 
Ik ben van mening dat je ze juist op het forum moet posten. En dan is het wel vervelend van de vele kinderachtige reacties die komen, maar daar moet je gewoon omheen lezen.
Het is juist goed als ook de simpele vragen op het forum staan. Ik heb namelijk erg veel(bijna alles) over scooters geleerd door de 2 fora te bekijken.
Als je een vraag gaat stellen die al 10 keer gesteld en beantwoord is, dan ben je natuurlijk wel dom bezig, gebruik dan de search. Maar verder, gewoon een topic aanmaken! Er zijn zat mensen die er nog van kunnen leren
 
Als je het hier op het forum post krijg je van meerdere mensen een mening (als je tenminste niet word afgezeken :rolleyes: ) en daaruit kun je dan een conclusie trekken ;)
 
Ramonrunner said:
Ik ben van mening dat je ze juist op het forum moet posten. En dan is het wel vervelend van de vele kinderachtige reacties die komen, maar daar moet je gewoon omheen lezen.

Natuurlijk is dat beter en het je meer ckerheid....

Maar voor de snelle vraagjes is het handiger om ff wat te vragen aan iemand op msn... Als je een paar mensen hebt en ze zijn online is het toch wel een uitkomst of zie ik dat verkeerd.... Hoef je niet te wachten op reply's als je snel iets wilt monteren oid. :)
 
Back
Top