Ik heb sinds gisteren een aerox gekocht bij de dealer hier in hengelo,
en heb er gisteravond dus wat op gereden, en hem een flink aantal keer gestart.
toen heb ik gisternacht een paar stickers van de vorige eigenaar erafgehaald.
en hij heeft de hele nacht binnengestaan, nu wil ik hem vanmorgen starten en krijg ik in het begin problemen met EN de electrische start en de kickstart. ze pakten hem gewoon niet, ik hoorde het wel contact maken, maar dat ene kleine stukje lukte niet. Toen ging ik er mee naar buiten en toen deed de kickstart het wel, alleen als ik geen gas gaf viel die uit (niet stationair?) dit was gisteren niet zo. ook als ik gewoon gas gaf, GING DIE NIET VOORUIT, er kwam wel rook uit de uitlaat, en hij maakte ook een ander geluid. beetje irritant geluidje, alsof er heel veel kapot is.
ik weet nu niet wat ik moet doen, en waar het aan kan liggen.
mijn moeder zegt, je hebt hem gisteren gewoon teveel gestart enzo.
maar ik weet niet of dit zo is.
wat zeggen jullie?
(HELP)
en heb er gisteravond dus wat op gereden, en hem een flink aantal keer gestart.
toen heb ik gisternacht een paar stickers van de vorige eigenaar erafgehaald.
en hij heeft de hele nacht binnengestaan, nu wil ik hem vanmorgen starten en krijg ik in het begin problemen met EN de electrische start en de kickstart. ze pakten hem gewoon niet, ik hoorde het wel contact maken, maar dat ene kleine stukje lukte niet. Toen ging ik er mee naar buiten en toen deed de kickstart het wel, alleen als ik geen gas gaf viel die uit (niet stationair?) dit was gisteren niet zo. ook als ik gewoon gas gaf, GING DIE NIET VOORUIT, er kwam wel rook uit de uitlaat, en hij maakte ook een ander geluid. beetje irritant geluidje, alsof er heel veel kapot is.
ik weet nu niet wat ik moet doen, en waar het aan kan liggen.
mijn moeder zegt, je hebt hem gisteren gewoon teveel gestart enzo.
maar ik weet niet of dit zo is.
wat zeggen jullie?
(HELP)