help mij met opvoeren aub

vondutch

Well-Known Member
hey,

Ik heb een mbk booster spirit van het jaar 2001.Hij is volledig origineel behalve uiterlijk en uitlaat dan.Ik rij nu ongeveer 55 en zou toch sneller willen gaan maar ik zou niet weten hoe...Mijn vrienden rijden hier met wallaroos en ze rijden allemaal rond de 70-80 en ze hebben het ene probleem na het ander en zo wil ik dat niet hebben met mijn scooter.Ik wil graag 70 cc van mallosi onderzetten maar wat moet er dan nog veranderen bv.krukas ofzo(alleen als het echt nodig is) En welke cilinder moet ik kopen?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Elke zin begint met een hoofdletter!
Waarom wil je een 70cc cilinder van het merk Malossi? Dan moet je sowieso wel je krukas vervangen (door een Power One bijvoorbeeld).
Hier even een tip: stel je scooter in ieder geval goed af, want als je dat niet doet gaat die sneller kapot.

Wat voor uitlaat heb je eigenlijk?
 
verschilt per blok hoe de prestaties zijn, eigenlijk moet je een uitlaatje wat je leuk lijkt kopen en erop leggen om te kijken wat ie doet en vergelijken met andere pijpjes. bij mij gaf een gianelli nrx slechtere prestaties dan een metrakit. die kan je natuurlijk ook proberen geeft wel een lekker geluidje :p
 
Back
Top