This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Help met afstelling gezocht mhr 6t

JogR94

New Member
Goedeavond,

Ik krijg me scooter niet super afgesteld en vind dat ik een lage top heb voor me setup.

Setup
jog rr met dd carter, lc std vertanding
Malossi mhr 6t
NGK B10HS
Malossi 2006 team uitlaat
Stage 6 hpc krukas
22mm carb dellorto
Mhr 2008 variateur met malossi koelvin
4,1 gr rolletjes
Polini hi speed v snaar
Std poelie met malossi rode drukveer en blauwe polini trekveren
Stage6 koppelingshuis
Mvt DD ontsteking
Standaard luchtfilter met stage6 filter

Als laatste is de mvt race ontsteking geinstalleerd, hiermee ben ik wat aan het afstellen gegaan. Hij haperde wat als ik vol gas deed en hij trekt minder als me standaard ontsteking, met standaard ontsteking wou die nog wel eens een autowheely trekken en met de race ontsteking niet.

Ik heb verschillende sproeiers geprobeerd, v - snaren, bougies, rolletjes gewichten en zelfs andere achter poelie. Ik heb nu weer alles als voorheen alleen de mvt raceonsteking. Ik heb een micrometer gehaald en opnieuw 1,5 voorontsteking ingesteld. Maar toch blijft die stotteren, het is niet dat die niet vooruit komt maar merk dat er veel meer in zit. Heb al met me luchtschroef zitten spelen maar ik kom er niet aan uit.

Ik had al contact opgenomen met twins met de vraag of hun hem af willen stellen maar daar krijg ik geen gehoor. Waarschijnlijk omdat ik al mijn onderdelen al heb. (Denk ik)

Heeft iemand voor mij een gouden tip.