Dat snap ik natuurlijk helemaal maarja daar heb ik niks meer aan.Bij Twins hoef je geen advies te verwachten als je spullen daar niet vandaan komen. Niet zo heel raar ook toch? DDL precies zo, en geef ze eens ongelijk.
Maar.gelukkig ben ik hier om de dag te redden.
Dit is nou een setup waar je wel een powerfiltertje op kan monteren hoor.
Dan gok ik dat het stotteren al minder word na wat afstellen. En als je niet meer stotterd gaat je snaar extra slippen op de standaard poulies dus die zijn het volgende punt op je agenda
Dan zal ik daar eens een setje voor bestellen en dan verder afstellen. Thanks wist ik niet.Er bestaat zoiets als "Luchtfilter Olie " word oa gebruikt bij Cross Motoren die het zwaar te verduren krijgen , oa Zand / stof/ vocht/Blubber etc .
Echter gebruikt niet iedereen Luchtfilter Olie , terwijl het geen Drol kost, maar wel een stuk bescherming bied.
Btw ... wat betreft je voorontsteking , hij staat op 1.5 mm, dat is wat de Fabrikant voorschrijft .
Echter kan het zijn dat je dat moet / mag vergroten .
Ik rijd met een HPI 2-Ten , Fabrikant geeft op : 2,5 mm , terwijl dit bewezen is dat dat te scherp is , en voor de Veiligheid op 3 mm gezet moet / mag zijn .
BTW... Staat de Squish goed ?
Gebruik je een Iridium Bougi
Beetje soldeertim door je bougiegat. Zuiger 2x openneer draaien. De ruimte tussen de zuiger en je cilinderkop noemen we de squish. Aan te passen door een dikkere of dunnere voetpakking ertussen te doenIk ga hem morgen weer precies goed zetten, kan hem ook nog een beetje verdraaien naar beide kanten.
De squish durf ik niet te zeggen, zou niet weten hoe ik die goed moet zetten.
Yes heb een iridium bougie maar die had ik er uit gehaald omdat ik denk dat die er beter in kan als alles goed is
Normaal gesproken heb ik wel een testbank tot mn beschikking maar momenteel ligt die in 500 losse onderdelenBen ik weer. Ben bij twins langs geweest en ze zouden het wel willen doen maar hebben hier de komende maanden geen tijd voor.
Heeft er iemand de gouden tip, die mijn scooter super kan afstellen het liefste op een bank. Ben ook bereid om een nieuwe cilinder en / binnenrotor daar te halen zodat ik niet “alleen” gebruik maak van de testbank.
Polini hi speed heb je ook voor een standaard mina carter zonder overrangeJe gebruikt een lange vsnaar met originele poulies, dat lijkt me geen ideale combinatie.. gooi er eerst eens overrange poulies in of een normale snaar,
Hoe zet je m vast. Pak de luchttol en zet m vast alsof die moer niet meer los hoeft. Het is belangrijk om je zooi niet los te laten trille. Maar met een luchttol iets echt helemaal stuk draaien is lastig!Ik denk dat ik een deel van t probleem heb gevonden, de binnenrotor blijft elke keer verschuiven. Als dat ik hem monteer tik ik er eerst zachtjes op zodat die al een beetje vast en draai hem stevig stevig vast.
Ik kom uit Roosendaal, is dat nog een beetje te doen voor je?@ bartj ik zou heel graag een keer langskomen, heb ondertussen zoveel nieuwe onderdelen gehaald dat ik hem door een tuningbedrijf of had kunnen laten bouwen. Als je mij hiermee zou willen helpen zou ik dat kunnen waarderen. Waar kom je vandaan?
Post automatically merged: