R rookie Well-Known Member 16 December 2004 #1 {! help Booster Spirit (varioring erin) Leo ZX (begrensd met proppen) 4,3gram rollekes gele trekveerkes witte drukveer doppler luchtfilter sproeier 98 Snelheid op teller 60km/u Dis dus mijn trage :r setupje Als ik volgas opentrek dan rijd ik 60km/u en is er niks aan de hand. Als ik gas geef juist een klein beetje voor ik volgas geef dan gebeurt er wat : IK hoor mijn uitlaat stotteren dat het niet meer mooi is, echt zo hele snelle stotters achter elkaar. Wat kan dit zijn alvast bedankt en grtzz
{! help Booster Spirit (varioring erin) Leo ZX (begrensd met proppen) 4,3gram rollekes gele trekveerkes witte drukveer doppler luchtfilter sproeier 98 Snelheid op teller 60km/u Dis dus mijn trage :r setupje Als ik volgas opentrek dan rijd ik 60km/u en is er niks aan de hand. Als ik gas geef juist een klein beetje voor ik volgas geef dan gebeurt er wat : IK hoor mijn uitlaat stotteren dat het niet meer mooi is, echt zo hele snelle stotters achter elkaar. Wat kan dit zijn alvast bedankt en grtzz
R rookie Well-Known Member 16 December 2004 #3 zou ik ana men gasnaald beginnen klooien, is eigenlijk een std boostertje enkel met pijp en wat afstellign eronder. Zou trouwens ni weten hou ik die naald lager op het clipje hang. Grtzz en bedankt Upvote 0 Downvote
zou ik ana men gasnaald beginnen klooien, is eigenlijk een std boostertje enkel met pijp en wat afstellign eronder. Zou trouwens ni weten hou ik die naald lager op het clipje hang. Grtzz en bedankt
Aerox-Evo70 No Title 16 December 2004 #4 je sproeier ziet er ook wel erg groot uit btw, probeer die eerst wat kleiner (en let op je bougiekleur) Upvote 0 Downvote
je sproeier ziet er ook wel erg groot uit btw, probeer die eerst wat kleiner (en let op je bougiekleur)
melf #50 Well-Known Member 16 December 2004 #5 gasnaald hoef je absoluut niet aan te zitten .. denk dat als je std luchtfilter erop zet en std uitlaat dat ie spontaan beter loopt , zo zal ie nooit 100% lopen .. een begrensde pijp loopt gewoon voor geen meter , dat weer in combinatie met open luchtfilter is het gewoon kut .. Upvote 0 Downvote
gasnaald hoef je absoluut niet aan te zitten .. denk dat als je std luchtfilter erop zet en std uitlaat dat ie spontaan beter loopt , zo zal ie nooit 100% lopen .. een begrensde pijp loopt gewoon voor geen meter , dat weer in combinatie met open luchtfilter is het gewoon kut ..
R rookie Well-Known Member 16 December 2004 #6 die pijp blijft erop die loopt dubbel zo goed als die std. brol. Zal wel eens aan iemand op school vrgaen. Grtz en toch bedankt Upvote 0 Downvote
die pijp blijft erop die loopt dubbel zo goed als die std. brol. Zal wel eens aan iemand op school vrgaen. Grtz en toch bedankt
Boj Banned 16 December 2004 #7 dubbel zo goed met 2 proppen? :X denk toch écht dat je standaard uitlaat beter zou lopen, tenzij je bij de LeoZX de proppen eruit haalt. Upvote 0 Downvote
dubbel zo goed met 2 proppen? :X denk toch écht dat je standaard uitlaat beter zou lopen, tenzij je bij de LeoZX de proppen eruit haalt.
R rookie Well-Known Member 16 December 2004 #8 ja dat zei iedereen hier :| Die trekt dubbel zo goed op en rijd 60op teller. Zitten 2proppen in en zelfs een varioring extra van 1mm Als je het ni gelooft mag je is kome kijke Echt waar !! grtzz Upvote 0 Downvote
ja dat zei iedereen hier :| Die trekt dubbel zo goed op en rijd 60op teller. Zitten 2proppen in en zelfs een varioring extra van 1mm Als je het ni gelooft mag je is kome kijke Echt waar !! grtzz
Aerox-Evo70 No Title 16 December 2004 #9 90 in een std booster 12mm carb ohw, post deleted Upvote 0 Downvote
pandoriaantje Pro bricoleur 16 December 2004 #10 Aerox-Evo70 said: je sproeier ziet er ook wel erg groot uit btw, probeer die eerst wat kleiner (en let op je bougiekleur) Click to expand... Groot zou ik niet zeggen. Origineel zit er een 90 sproeier in. Dus een 96 in combi met een "meer open luchtfilter" zou wel goed kunnen. Zal wss wel (zoals eerder aangehaald) teveel lucht krijgen onderin, dus schuif lager leggen op de naald. @ Aerox-Evo70: toch maar voor de zekerheid eerst mij originele carb bovengehaald. En dan post teruggezet. *D en ik ben niet de enige, een vriend van mij kwam tijdje geleden zijn scoot afstellen (mbk next-gen.) en daar zat ook een 90 in. steek nu een 120 in. Upvote 0 Downvote
Aerox-Evo70 said: je sproeier ziet er ook wel erg groot uit btw, probeer die eerst wat kleiner (en let op je bougiekleur) Click to expand... Groot zou ik niet zeggen. Origineel zit er een 90 sproeier in. Dus een 96 in combi met een "meer open luchtfilter" zou wel goed kunnen. Zal wss wel (zoals eerder aangehaald) teveel lucht krijgen onderin, dus schuif lager leggen op de naald. @ Aerox-Evo70: toch maar voor de zekerheid eerst mij originele carb bovengehaald. En dan post teruggezet. *D en ik ben niet de enige, een vriend van mij kwam tijdje geleden zijn scoot afstellen (mbk next-gen.) en daar zat ook een 90 in. steek nu een 120 in.
R rookie Well-Known Member 16 December 2004 #11 in de mijne zat een 8 std maar zal morge is wat beginnen prullen allemaal bedankt Upvote 0 Downvote
wiem Well-Known Member 16 December 2004 #12 rookie, lijkt me dat je belgisch bent, van waar ben je, ik ben van vlaams brabant, als ge wilt kom ik u wel is helpen ofzo.... pm me maar Upvote 0 Downvote
rookie, lijkt me dat je belgisch bent, van waar ben je, ik ben van vlaams brabant, als ge wilt kom ik u wel is helpen ofzo.... pm me maar