HELP!!!Hij gaat steeds zachter rijje :(

Status
Not open for further replies.

MISTERAEROX

MHR Team Powered
Halleee mensen, ik had onder mijn standaart aerox 4,3 gram rollen,standaart drukveer, standaart sproeier en standaart cilinder, alles orgineel eigenlijk en nou had ik er een jasuni z onder gelegd, weekje mee gereden zonder af te stellen en toen begon hij te stotteren als een gek. Toen heb ik alle pakkingen van men cilinder vervangen en weer een tijdje met mijn orginele uitlaat gereden,toen is toch die jasuni z er weer onder gegaan en weer zonder af te stellen (wat overigens niet erg slim is ik weet het) en hij begon al weer redelijk snel te stotteren, weer orginele uitlaat er onder, toen deed hij het eventjes en nou stottert hij super erg, hij rijd nog maar 40 en soms hoor je zo heel hard PSSSSTTTT.... uit de uitlaat, vet verrot dus.

Ik heb aan veel mensen gevraagd wat het kan zijn en dat dacht ik ook dat het iets met de ontsteking/CDI zou zijn, of is het misschien men zuiger/zuigerveren verrot.

HELLLLLP!!! Ik heb jullie nodig

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

heb vandaag ff me cdi nagekeken, weer nieuwe bougie erin, toch nog ff bij men koppeling gekeken enz..., hij rijd weer als een zonnetje, maar ja als hij weer begint te flippen horen jullie het wel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top