Z ZoBenIk Well-Known Member 1 November 2008 #1 Hallo mensen ik ben op zoek naar een Blauwe voor lamp voor de Yamaha Aerox 12V 35/35W heb heel het land al door gezocht nergens te krijge sommige wisten niet eens dat het bestond x| Wie kan me helpe.....!!! alvast bedankt!
Hallo mensen ik ben op zoek naar een Blauwe voor lamp voor de Yamaha Aerox 12V 35/35W heb heel het land al door gezocht nergens te krijge sommige wisten niet eens dat het bestond x| Wie kan me helpe.....!!! alvast bedankt!
J je_boy_es Well-Known Member 1 November 2008 #2 probeer eens te kijken op easyparts.nl of opvoeren.nl,,
speedyfight 1 Well-Known Member 1 November 2008 #3 of bel eens naar deze shop : www.cycleshopheerlen.nl. ik heb een speedfight 1 en heb daar ook zo'n lamp gekocht. voor een euro of 4 heb je die dus al.
of bel eens naar deze shop : www.cycleshopheerlen.nl. ik heb een speedfight 1 en heb daar ook zo'n lamp gekocht. voor een euro of 4 heb je die dus al.
speedyfight 1 Well-Known Member 2 November 2008 #5 die blauwe verf is troep!! en brand er binnen een week vanaf.
spNk Livin' Loud 4 November 2008 #7 speedyfight 1 said: die blauwe verf is troep!! en brand er binnen een week vanaf. Click to expand... Als je een fatsoenlijke lampstift gebruikt blijft het gewoon zitten... Overigens krijg je wel een boette met blauw licht natuurlijk...
speedyfight 1 said: die blauwe verf is troep!! en brand er binnen een week vanaf. Click to expand... Als je een fatsoenlijke lampstift gebruikt blijft het gewoon zitten... Overigens krijg je wel een boette met blauw licht natuurlijk...
Z ZoBenIk Well-Known Member 6 November 2008 #8 ik zie ze niej op de site staan maar ik ga wel ff langs daar morgen om te kijke of ze die hebben toch bedankt!
ik zie ze niej op de site staan maar ik ga wel ff langs daar morgen om te kijke of ze die hebben toch bedankt!
Z ZoBenIk Well-Known Member 6 November 2008 #9 je_boy_es said: probeer eens te kijken op easyparts.nl of opvoeren.nl,, Click to expand... ik zie ze niej staat op die 2 site's of ik vind ze gewoon niet daar :S toch bedankt
je_boy_es said: probeer eens te kijken op easyparts.nl of opvoeren.nl,, Click to expand... ik zie ze niej staat op die 2 site's of ik vind ze gewoon niet daar :S toch bedankt