helm spuiten

krizzz

STREETMAGIE ROELT
ehm ik ben van plan me helm te spuiten,,,,,, maar wat heb der allemaal voor nodig (behalve de verf duhhh)...... hoe moe tik hem schuren? met gewoon schuurpapier ofzo?en dan spuiten? en dan met een lak eroverheen ofzo? iemand die me kan helpen?????
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon fijn schuurpapier gebruiken, netjes opschuren, spuiten,voldoende afstand met spuiten nemen, en goed laten drogen en lakken en klaar is <je naam>
smile.gif
 
ehm trouwens... hoe groot is voldoende afstand? (10 meter)? enne.. wat voor lak? tsja ik weet dat het irritant is maar ik wil me helm van 4 meijer niet verkloten mensen!!!!! wat voor verf moet ik hebbe eigenlijk?
 
je moet je helm niet zelf spuiten, als je verkeerde verf/lak gebruikt kan de kracht van je helmschaal afnemen waardoor je niet meer voldoende beschermd word
 
ik weet niet precies waarom het zo is, laatst stond er in scootin een heel artikel en ik heb het wel vaker gelezen, maar als jij het wilt doen doe je best maar
 
Oke:

Neem eerst je helm af met een schursponsje
Neem dan fijn schuurpapier (1000 waterproof ofzo) schuur je hele helm zo (behalve je vizier (dah)
Pak dan de verf (goed schudden) dan 20-30 cm afstand ja. Dan 3 DUNNE laagjes, tussen die lagen wachten tot het bijna droog is (meestal 15 min)
Dan moet je ff de spuitbus op zijn kop houden en net zo lang spuiten tot er nix meer uitkomt, dit omdat er anders verf gaat opdragen in het spuit tuutje, en dan kan je hem dus niet meer gebruiken.

Hey Krizz een vriend van me heeft hem ook pas gespoten (icq: 70080479)

SvR
 
sjoeeeeeeeeeeeeerd thnx man...........NU kan ik hem zo snel mogelijk spuiten.. k zal die vriend van je ook ff contacten.. spreeeeek je wel weeeeeeeeer.......

TIM.......in welke scootin staaat het?
 
hehehe...... ben er trots op ruuuuuuuuud!!!!!!!!!!!!!!

nee maarre.. yepz tim. for race............
binnekort nieuwe fotozzzzzzzzzzz.. heb ff bv me verzekeringsplaatjwe op me carterkap gemonteerd want dna kan die lelijke strijkplank eraf!!!!!
 
Back
Top