hele vage probs met 4race @ neo's

Mikkee..

GC Sjlet
ik heb voor een vriend v mij een 4race onder een neo's gedaan, en proberen af te stellen.

er zit nu 4.2 grams rollen in, witte malossi drukveer en wat gekke trekveertjes zonder duidelijke kleur.

hij trekt niet goed op, dat zowieso niet. maar als ie em eenmaal pakt, dan gaat ie goed. alleen het vage is, dat is soms tot de 30 langzaam trekt, maar dan helemaal niet doorgaat tot de 80 :|

en soms rijdt ie tot de 30/40 dan blijft ie steken, maar dan doe je de choke helemaal open, en dan gaat ie als een speer door naar de 80 :?

weet iemand misschien een goede afstelling ervoor, of heeft iemand een verklaring voor deze rare probs? graag!

thx in advance !

Advertisement - register to remove this

meer info? std cilinder nog, verder niks..

ja, maar het vage is dat je niet altijd de choke open hoeft te doen om te zorgen dat ie wel doortrekt..

maar waarom trekt ie soms wel in 1 x door na het langzame optrekken, en soms dan blijft ie gewoon hangen :s

heb die dude gesproken waarvan die neo's is, en er zit een 80 sproeier in. wanneer die koud is, dan trekt ie wel in 1 x door, en hij blijft nu vaker hangen dan dat ie em doortrekt, dus dan moet ie de choke weer open doen, hoeveel maten zal ik gr0ter gaan? rond de 84 oid?

Back