hele vage problemen

runner85

Well-Known Member
ik heb met mijn runner een probleempje

het licht doet het wel de lichten op het dashboard ook al is het knipperend

alleen de knipperlichten doen het niet en de toeter wel alleen na een stuk rijden een zachte toeter.

electrisch starten werkt ook niet

wat kan het zijn moet ik het bij de accu zoeken?

Advertisement - register to remove this

De verlichting zit apart van je knipperlichten toeter electrische start enz enz Dus je hebt waarschijnlijk gewoon een probleem met een kapot of las draadje dus bedrading na kijken Bij een maat van mij was dit ook en die had een schroef door een van zijn draden heen gedraaid En aangezien je zegt dat je na een stuk rijden je claxon het zacht doet denk ik dat het je accu zelf is !

tsjek eerst je zekering, kan zijn dat die doorgebrand is. Die zit heel dichtbij je accu(meestal in iedergeval), maar weet niet cker of je knipper lichten invloed hebben op die zekering. Tsjek voor de zekerheid maar, het bespaard je een hoop tijd als dat het is.

de accu is leeg en daarom start ie niet meer elektrisch, je claxon doet het pas na een tijdje rijden omdat dan je accu wrd opgeladen door je dynamo.. dus je je moet je accu ff opladen.. als dit niet werkt dan moet je andere accu kopen:!

kickstart :)

als ik de accuoplader erop zet doet alles het weer goed behalve starten je hoort dande startmoter wel maar gaat niet aan

knipperlichten knipperen veels te snel

en als ik de lader eraf haal is de accu weer leeg

Back