Hele vage problemen met de benzine

Status
Not open for further replies.

runner85

Well-Known Member
mijn runner start niet meer.

mijn runner heeft de hoofd tank dan gaat dat naar een klein tankje. in dat kleine tankje zit een filter + soort pompje

dat filter heeft 2 slangetjes in van de benzine en 1 van de onderdruk zeg maar

eerst kwam er helemaal geen benzine doorheen toen nieuw filterpompje gehaald dat ding bij de tank zeg maar.

Toen deed hij et nog niet maar aangezien er tussen mijn grote tank en kleine tank een slang zit blies ik in die slang na een paar keer kicken kwam het kleine tankje zo half vol te zitten en kwam er benzine naar de carb alleen in heel kleine mate
en na een tijdje kicken komt er weer geen benzine

wat moet ik nou doen ?

Advertisement - register to remove this

ik denk dat het ook een vacuum probleem is eigenlijk.

Mijn grote tank is dus verbonden aan een klein tankje waar alle slangen aan komen

gooi ik die kleine tank vol dan gaat er benzine naar de carb.

maar van de grote tank naar de kleine komt geen benzine het kan zjin dat de grote tank niet vol genoeg zit maar er zit minsten een liter in

MAar iig komt er dus van de kleine tank naar de carb benzine
ook als je het vlotter bakje loshaalt stromot hier benzine uit waneer je kicked of zuigt aan dat slangetje

aleen naa een tijdje stopt die benzine met door de carb heen ter stromen wie weet een oplossing?

Er zit volgens mij gewoon troep in je tank, waardoor die slang elke keer dichtslibt. Maak je tank eens schoon (met compressor oid, niet met water want droogfohnen gaat niet met plastic).

Originally posted by monstaboy
Er zit volgens mij gewoon troep in je tank, waardoor die slang elke keer dichtslibt. Maak je tank eens schoon (met compressor oid, niet met water want droogfohnen gaat niet met plastic).

Bij de dealer kun je speciale bruistableten halen om je tank schoon te bruisen 8P Zijn alleen wel asso duur :|

Status
Not open for further replies.
Back